[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی نفرات برتر تیراندازی تپانچه بادی فارس ، روزنامه شیراز نوین

هفته دوم از لیگ تیراندازی استان یادواره تیرانداز فقید مرحوم غازی اردکانی در رشته تپانچه بادی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به‌نقل از هیئت تیراندازی استان فارس، در هفته دوم از لیگ تیراندازی استان یادواره تیرانداز فقید مرحوم غازی اردکانی در رشته تپانچه بادی، 10 تیم با هم به رقابت پرداختندکه در پایان تیم‌های یا مهدی، هدف داراب ، نظام مهندسی الف، شرکت گاز و شیراز بر رقبای خود پیروز شدند. لازم به ذکر است پس ازبرگزاری دور مقدماتی، هشت نفر برتر مسابقات به فینال راه پیدا کردند که به شرح ذیل می‌باشند:
۱-علی‌رضا شفیعی از تیم شیراز ۲-محمد عدلی از تیم شیراز جوان ۳-حسین جهانبازی از تیم شیراز جوان ۴-حامد طالبانپور از تیم نظام مهندسی الف ۵-لیلا حقیقت از تیم هدف داراب ۶-حمید تدین از هدف داراب ۷-زهرا اسکندری از شهرداری ارسنجان ۸-الهه عطاءاللهی از تیم شهید زرین. 
در پایان این رقابت‌ها در بخش فینال نفرات اول تاسوم به شرح ذیل اعلام شد:
محمدعدلی از تیم شیراز جوان مقام اول، حامد طالبانپور از تیم نظام مهندسی الف، مقام دوم و حمید تدین از تیم هدف داراب مقام سوم.
شایان ذکر است داوری این مسابقات بر عهده عنایت الله سیار به‌عنوان سرداور بود و ابوطالب خادمی، داور شمارش و خانم ولی بیگی، داوری خط این مسابقه را بر عهده داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی