[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خط ۲ مترو در خوان آخر ، روزنامه شیراز نوین

در بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)
 از خط ۲ مترو شیراز مطرح شد:
واگن‌ها را تأمین کنید 
خط 2 مترو
در خوان آخر 

سردار عابد:
 تلاش خواهیم کرد تا خط ۲ زودتر از موعد زمان‌بندی اعلام‌شده به پایان برسد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با همراهی مدیریت شهری شیراز از خط ۲ مترو بازدید کرد و در جریان آخرین روند این پروژه کلان شهری قرار گرفت. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از خط ۲ مترو بازدید کرد و در جریان آخرین روند این پروژه کلان شهری قرار گرفت.  
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در این بازدید اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده و زمان‌بندی که برای اتمام این پروژه تعیین شده، تلاش خواهیم کرد تا خط ۲ زودتر از موعد زمان‌بندی اعلام‌شده به پایان برسد. 
سردار عبدالرضا عابد افزود: با توجه به پیشرفت و سرعت اجرایی که پروژه خط ۲ قطار شهری شیراز دارد، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری فاز یک این خط به بهره‌برداری کامل برسد.   
او با بیان اینکه تنها احداث و بهره‌برداری از خط مترو برعهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) است، خواستار اقدام مسئولان استانی در راستای تأمین واگن و اقدامات لازم شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) از سه پروژه مهم طرف قرارداد شهرداری با قرارگاه بازدید شد. 
محمدحسن اسدی با اشاره به بازدید صورت‌گرفته از خط ۲ مترو ایستگاه دولت عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی و از پیش تعیین‌شده و قول مساعد سردار عابد، تا دهه فجر سال جاری عملیات روسازی خط غربی و ایستگاه‌های نیمه‌تمام فاز یک خط ۲ مترو به پایان خواهد رسید.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: بر اساس قول داده‌شده در تابستان ۱۴۰۴، عملیات ریلی ادامه مسیر خط ۲ مترو از میدان آزادی تا کلبه سعدی به پایان خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن، مسافرگیری این خط آغاز می‌شود‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی