[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

حفظ کیفیت آموزشی و استفاده از مدرسان کانون زبان ایران، روزنامه شیراز نوین

علی‌خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با سرپرست و کارکنان کانون زبان ایران دیدار کرد. 
به گزارش روابط‌عمومی کانون فارس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ضمن بازدید از دفتر مرکزی کانون زبان این استان، با سرپرست، مسئولان و کارکنان کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.
خواجه‌نژادیان موفقیت کانون زبان فارس در رکورد‌شکنی آمار جذب زبان‌آموزان در طول دوران فعالیت از بدو تأسیس تا به امروز را تبریک گفت و از برنامه‌ریزی دقیق، تبلیغات مناسب و تلاش کارکنان کانون زبان در جذب زبان‌آموزان قدردانی کرد. تأکید بر حفظ کیفیت آموزشی در کلاس‌ها، هم‌افزایی و استفاده از ایده‌های کارکنان اداری و مدرسان در اجرای رسالت پرورشی و تربیتی کانون با توجه به شرایط ویژه کانون زبان در ساعات و ایام فراغت زبان‌آموزان در قالب جشنواره‌ها، مسابقات و فعالیت‌های خلاق، از اهم موارد مطرح شده از سوی مدیرکل کانون فارس بود.
در ادامه جلال رحیمیان، سرپرست کانون زبان ایران در استان فارس به ارائه گزارش از آمار جذب زبان‌آموزان، فعالیت‌های مراکز آموزشی و اقدامات نوآورانه‌ استانی پرداخت و گفت: مجموع این اقدام‌ها باعث جذب رو به رشد زبان‌آموز شده است. 
پاسخ‌گویی و پشتیبانی مطلوب زبان‌آموزان از سوی مراکز، ارتباط مکانیزه و سیستمی مدرسان با مراکز و والدین از طریق سامانه ilifars.ir، تبلیغات و هدایت هدفمند زبان‌آموزان به مراکز استان از طریق پیشخوان مجازی و هماهنگی امور اداری و آموزشی با ایجاد فرایندها و دستورالعمل‌های مدون داخلی برای ایجاد وحدت‌رویه میان مراکز و مدرسان بر اساس بخش‌نامه‌ جامع کانون زبان ایران، بهره‌مندی از کادر مجرب آموزشی و ارتباط مستمر آنها با بدنه کارشناسی به عنوان مهم‌ترین عوامل جذب و نگهداشت زبان‌آموزان از سوی سرپرست این استان مطرح شد. 
همچنین در این دیدار، جمعی از مدیران مراکز کانون زبان شیراز و معاونان و کارشناسان اداری به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با کیفیت‌بخشی به خدمات مراکز و رفع چالش‌های موجود پرداختند. 
گفتنی است کانون زبان استان فارس دارای 16 مرکز آموزشی در شهر شیراز و 16 مرکز در شهرستان‌های استان می‌باشد که توانسته است در ترم تابستان رکورد جذب زبان‌آموز در ادوار مختلف از گذشته تا به امروز را به بیش از چهل‌وپنج‌هزار و نهصد زبان‌آموز افزایش دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی