[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعتلای ورزش در گروی هم‌افزایی و تعامل است، روزنامه شیراز نوین

انجمن پیشکسوتان ورزش استان فارس، میزبان رئیس جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز بود. 
 به گزارش خبرنگار شیرازنوین، این نشست صمیمانه  با حضور سید کمال پاک فطرت، سرپرست جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز، حسین امیری، سردبیر روزنامه شیرازنوین، قاسم محمدی، مسئول انجمن ورزشی‌نویسان استان فارس و با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه ورزش و رسانه در دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش استان فارس برگزار شد. 
 در این مراسم مسئول انجمن پیشکسوتان ورزش استان خواستار هم‌افزایی به منظور اعتلای ورزش فارس شد. سپهری با گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتانی که به دیار باقی شتافتند، ابراز امیدواری کرد که حضور پاک فطرت در رأس ورزش شیراز بتواند سرآغازی برای اعتلای ورزش در سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.  
 وی حضور پاک فطرت را در رأس اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز به فال نیک گرفت و افزود: حضور پاک فطرت در ورزش تازگی ندارد و در زمان مدیریت مهندس حسام با اداره کل ورزش و جوانان همکاری صمیمانه‌ای داشته است. او در بخش پایانی سخنانش از زنده‌یادان حاج کریم دهزاد، حاج حسام طاعت، عباسعلی توانا و حاج غلامعلی سخنوری به نیکی یاد کرد و خدمات آنها را ارج نهاد. 
 یکی دیگر از سخنرانان این مراسم سرپرست جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز بود؛ سید کمال پاک فطرت از پیشکسوتان ورزش به‌عنوان پشتوانه‌ای غنی و سرمایه‌هایی قابل اتکا یاد کرد و افزود: اعتلای ورزش در گروی هم‌افزایی و تعامل است و اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز از مشورت پیشکسوتان عرصه ورزش و رسانه بهره برده و پاسخ‌گوی مطالبات آنها خواهد بود. 
 او حضور در جمع ورزشی‌نویسان را تجربه‌ای گرانقدر ارزیابی کرد و بیان داشت: امیدواریم در پرتو خرد جمعی شاهد جبران کاستی‌ها و تعالی ورزش شیراز باشیم. 
 براساس این گزارش گفتنی است، سید کمال پاک فطرت در عرصه ورزشی‌نویسی در مطبوعات فارس حضور پررنگی داشته و عضویت در شورای اسلامی شهر شیراز، مدیرکل روستایی و عشایری استانداری فارس و ریاست هیئت ژیمناستیک را در کارنامه دارد. 
گفتنی است این نشست صمیمانه با حضور امین عطایی، پیشکسوت مطبوعات فارس، مهدی راکعی، گزارشگر صداوسیمای استان و جمعی دیگر از پیشکسوتان عرصه ورزش و رسانه برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی