[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵۰ نقطه فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، رئیس مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۵۰ نقطه از فارس خبر داد.
شاهرخ صبوری با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در فارس اظهار کرد: نخستین جمعه ماه محرم (۳۰ تیر) این همایش در ۴۵ کشور از ۵ قاره جهان برگزار خواهد شد که در کشورمان این همایش در ۸هزار نقطه خواهد بود و در استان فارس نیز این همایش در ۷۵۰ نقطه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
وی با تصریح اینکه همایش شیرخوارگان از سوی هیئت و مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس با همکاری مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله(ع) برگزار می‌شود، افزود: در سال گذشته صدهزار دست لباس در همایش توزیع شد که امسال نیز ۱۲۰هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان تهیه شده است.
به گفته رئیس مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس، شیوه برگزاری همایش شیرخوارگان به این صورت خواهد بود که مادران از نماز صبح به طرف حرم مطهر شاهچراغ(ع) حرکت خواهند کرد و رأس ساعت ۸ صبح این همایش با حضور شیرخوارگان و مادران برگزار می‌شود و نذرنامه برابر سنوات گذشته ساعت ۱۰ توسط مادران قرائت خواهد شد.
وی در خصوص نحوه توزیع لباس در همایش شیرخوارگان حسینی نیز خاطرنشان کرد: از صبح روز جمعه لباس ویژه همایش به‌همراه بسته‌های پذیرایی در درب‌های ورودی حرم مطهر شاهچراغ(ع) توسط خدام بین مادران توزیع می‌شود.
رئیس مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس، تشکیل باشگاه شیرخوارگان حسینی را موردتوجه قرار داد و گفت: باشگاه شیرخوارگان حسینی برای خدمات‌دهی به خانواده‌های حاضر در این همایش عظیم برای ارائه خدمات درمانی، مشاوره‌ای، بسته‌های معیشتی، تفریحی و اشتغال‌زایی تشکیل شده است و اگر خانواده‌ها می‌خواهند فرزندان خود را در لشکر امام زمان(عج) ثبت‌نام کنند، فرزندان خودشان را با ذکر نام و محل همایش به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ ارسال کنند و از خدمات بی‌شمار فرهنگی بهره‌مند شوند.
صبوری فعالیت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) را در تمامی ایام سال فعال دانست و یادآور شد: در کنار برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر، مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس سه موکب در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر کربلا به نجف برپا کرده است و موکب احمد بن موسی(ع) نیز به عنوان بزرگ‌ترین موکب پذیرایی و خدمت‌رسانی به دلدادگان و زائران امام رضا(ع) در ایام اربعین با تمهیدات استاندار فارس هرساله در طریق‌الرضا توسط این مجمع برپا می‌شود.
وی همچنین از کسب رتبه نخست مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) فارس در کشور برای دهمین مرتبه خبر داد و بیان کرد: فارس امسال نیز برای دهمین مرتبه، مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده و بیشترین نقطه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و حضور دلدادگان حسینی را کسب کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی