[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۹ شیراز: تاب‌آوری شهری تقویت می‌شود، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 9 گفت: بیش از ۶۵۴میلیارد ریال پروژه در گام دهم جهش عمرانی کلنگ‌زنی شد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 9 شیراز، دهمین مرحله از جشنواره جهش عمرانی کلان شهر شیراز با اعتبار بیش از 10هزار میلیارد ریال با افتتاح و کلنگ‌زنی 26 پروژه عمرانی، خدماتی و گردشگری کلید خورد. شهردار منطقه 9 با اشاره به نگاه ویژه شورای ششم و شهردار شیراز به محرومیت‌زدایی و افزایش سرانه‌های خدماتی و رفاهی گفت: این رویکرد در محلات کم‌برخوردار شیراز به‌عنوان یک راهبرد باعث گردیده که این منطقه در سال ۱۴۰۲ بالاترین بودجه را در حوزه‌های عمرانی و اجرایی به خود اختصاص دهد. شهردار با تأکید بر این مطلب که افزایش بودجه منطقه فرصتی ویژه برای خدمات‌رسانی به شهروندان سطح محلات مختلف منطقه 9 است، عنوان کرد: تمام کارکنان در راستای تحقق این بودجه با تلاش مضاعف به وظایف خود عمل می‌کنند. شهردار منطقه 9 تصریح کرد: در گام نخست اجرای بیش از ۶۰ درصد از بودجه‌های عمرانی و اجرایی در حال طی تشریفات قانونی و اخذ پیمانکار بوده و در گام دهم جهش عمرانی بیش از ۳۰ درصد از این پروژه‌ها در حال کلنگ‌زنی است. وی درباره جزئیات این پروژه‌ها نیز با اشاره به پنج پروژه کلان سطح این منطقه در گام دهم جهش عمرانی خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای این پروژه‌ها 540.21میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.
شهردار منطقه 9 عنوان کرد: اهم این پروژه‌ها در حوزه تاب‌آوری شهری شامل لوله‌گذاری خیابان اتوبوسرانی و گل محمدی و یغمور بوده و در حوزه بهسازی و ایمن‌سازی معابر پروژه‌های پیاده‌روسازی بلوار امیرکبیر و خیابان مشکل‌گشا، خیابان شهید رضایی، بلوار بهارستان و خیابان شهیدان گواهی کلنگ‌زنی و آغاز شده است. شهردار اضافه کرد: دو پروژه نیز در خصوص تکمیل پارک ساحلی چنار راهدار جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است. 
لازم به ذکر است که تا انتهای نیمه اول سال پروژه‌های شاخصی از جمله پارک خانواده سجادیه و مجموعه ورزشی شهرک امام حسین(ع) و پارک تخصصی کودکان شهرک سبحان و چندین پروژه خدماتی دیگر کلنگ‌زنی خواهد شد.
آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری پل شهیدان یغمور، ابتدای میدان قهرمانان و شهرک اتوبوسرانی، پیاده‌روسازی شهرک مدرس و بولوار امیرکبیر، احداث جداول سطح منطقه، تکمیل بوستان ساحلی چنار راهدار و محرومیت‌زدایی شامل پیاده‌روسازی، احداث جداول جنوب شهرک مهدی‌آباد، پرتو و رضوان با اعتبار بیش از 540میلیارد ریال در گام دهم جهش عمرانی کلنگ‌زنی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی