[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درخشش بانوان رزمی‌کار فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، بانوان مجموعه ستارگان رزمی در مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو خوش درخشیدند‌ و توانستند  مجوز ورود به اردو تیم ملی را کسب نمایند.
قهرمان ارزنده این مجموعه، زهرا زارع، بازیکن ملی ایران در سال جاری است که در اردوهای تیم ملی مرحله اول حضور داشته و در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام قهرمانی شده است.
در مرحله دوم انتخابی تیم ملی قهرمانان دیگر این مجموعه هم بهاره ارجمندنیا موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و زینب نیلایی موفق به دریافت مقام سوم از این مسابقات که در تاریخ 18 الی 20 تیرماه در سنندج برگزار گردید، شدند و مجوز ورود به اردوهای تیم ملی در مرحله دوم را دریافت کردند.
مربی مجموعه ستارگان رزمی استان ضمن اظهار رضایت از عملکرد نفرات تیم به خبرنگار ما گفت: مجموعه بزرگ ستارگان رزمی ایران پتانسیل‌های لازم را برای قهرمان‌پروری هنرجویان دارد و قهرمان‌های ارزنده‌ای در این مجموعه در حال فعالیت می‌باشند. 
استاد قبادی افزود: نفرات شاخص ما  هم به زودی وارد عرصه ملی می‌شوند. وی تصریح کرد: جا دارد موفقیت‌های کسب‌شده اخیر را به هنرجویان و خانواده‌های ورزشکاران تبریک عرض نماییم. استاد قبادی در خاتمه از مسئولان و سایر دست‌اندرکاران این رشته تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی