[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آغاز فاز ارزیابی مسکن ملی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به حضور تیم بررسی و ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان‌ها در استان فارس گفت: هدف این تیم پاسخ به مطالبه رئیس‌جمهور مبنی بر بررسی عملکرد استان‌ها در زمینه اجرای این طرح است. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی فارس، حسین مذنب در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن فارس افزود: وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور با تشکیل تیم بازرسی مشترک، آخرین وضعیت استان‌ها در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: مشکلات احصا شده طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در جلسه شورای مسکن استان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مدیران ذی‌ربط و تیم بررسی و ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل آنها تصمیم‌گیری می‌شود.
مذنب اظهار کرد: آن دسته از مشکلات و موانعی هم که رفع آنها در استان امکان‌پذیر نیست را در سطح ملی دنبال می‌کنیم.
وی گفت: در ادامه سفر تیم بازرسی مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور در استان فارس حضور یافتیم و در بازدیدهایی که از پروژه‌های شهر شیراز و شهر جدید صدرا انجام دادیم، مسائل و موانع این پروژه‌ها احصا شد که از تمام ظرفیت‌ها برای رفع آنها استفاده خواهیم کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی