[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نفرات برتر کشتی دانش‌آموزی فارس مشخص شدند، روزنامه شیراز نوین

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش‌آموزان فارس با قهرمانی تیم‌های آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و مرودشت پایان یافت.
به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، سید کاظم حسینی گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی فرنگی و آزاد دانش‌آموزان استان فارس با حضور ۱۷ تیم و ۱۰۴ کشتی‌گیر در رشته فرنگی و ۲۱ تیم و ۱۶۹ کشتی‌گیر در رشته آزاد طی دو روز در سالن ورزشی امام علی(ع) ناحیه چهار شیراز برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۲۳۷ کشتی‌گیر از مدارس سراسر استان حضور داشتند که پس از انجام ۲۸۰ کشتی، قهرمانان رشته‌های فرنگی و آزاد شناخته شدند.
حسینی اضافه کرد: در کشتی فرنگی، تیم دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش ناحیه ۱ شیراز با ۱۶۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ شیراز با ۱۵۶ امتیاز به مقام دوم‌ و تیم‌های دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ شیراز و داراب به ترتیب با ۱۲۵ امتیاز و ۱۰۴ امتیاز مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در کشتی آزاد نیز تیم دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش مرودشت با۱۵۸امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش ناحیه ۱ شیراز با ۱۳۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش ناحیه ۳ شیراز با ۱۲۷ امتیاز و آباده با ۱۱۵ امتیاز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
حسینی ادامه داد: دانش‌آموزان کشتی‌گیر، بنیامین رستگار از ناحیه ۱ در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمدحسین حسن‌پور از پاسارگاد در وزن۴۱ کیلوگرم، ابوالفضل قجری قرجلو از ناحیه ۱شیراز در وزن ۴۴کیلوگرم، امیرمحمد موسایی از ناحیه ۴ در وزن ۴۸ کیلوگرم، امیرمحمد شیرزاد از ناحیه۳ در وزن ۵۲ کیلوگرم، حبیب رنجبر از داراب در وزن ۵۷ کیلوگرم، اهورا نوروزی از ناحیه سه در وزن ۶۲ کیلو گرم، محمدمهدی بهروزی از پاسارگاد در وزن ۶۸ کیلوگرم، کیارش هوشمندی از ناحیه  در وزن ۷۵ کیلوگرم و آرمان زارع از ناحیه ۱ شیراز در ۸۵ کیلوگرم، توانستند با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی در در رشته فرنگی را از آن خود کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس همچنین گفت: در رشته کشتی آزاد نیز دانش‌آموزان، امیرحسین لطفی از مرودشت در وزن ۳۸ کیلوگرم، محمدحسین مهدوی از ناحیه ۴ شیراز در وزن ۴۱ کیلوگرم، حجت دولتخواه از ناحیه ۳ در وزن ۴۴ کیلوگرم، امیرحسین زارع از مرودشت در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرش امجدی از فسا در وزن ۵۲ کیلوگرم، مهدی کاظمی از آباده در وزن ۵۷ کیلوگرم، شهروز کسایی‌پور از آباده در وزن ۶۲ کیلوگرم، امیرمحمد بازوبندی از مرودشت در وزن ۶۸ کیلوگرم، امیرعلی بازوبندی از مرودشت در وزن ۷۵ کیلوگرم و امیرعلی ایزدی از ناحیه ۱ شیراز در وزن ۸۵ کیلوگرم، توانستند رتبه‌های نخست و عنوان قهرمانی را کسب کنند.
حسینی افزود: در کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب کیارش هوشمند از ناحیه دو شیراز و امیرعلی ایزدی از ناحیه یک شیراز به‌عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر و محمدحسین مرادی از داراب و مهدی بهروزی از پاسارگاد به‌عنوان کشتی‌گیر با اخلاق انتخاب شدند. 
حسینی اعلام کرد: تیم‌های منتخب کشتی فرنگی و آزاد دانش‌آموزی استان فارس، دهم مردادماه به مسابقات کشوری به میزبانی استان کرمان اعزام خواهند شد.
بنا بر این گزارش، در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس، جمعی از پیشکسوتان، مربیان تیم ملی و دیگر مسئولان به نفرات و تیم‌های برتر جام، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی