[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اولین انتخابات الکترونیک اتحادیه صنفی دام و طیور در بیضا، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: اولین انتخابات اتحادیه صنفی دام و طیور روز چهارشنبه 28 تیرماه به صورت الکترونیک در شهرستان بیضا برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مؤیدی با اشاره به نوپا بودن این شهرستان افزود: با تعامل و هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی این انتخابات برای تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه صنفی دام و طیور برگزار گردید. به گفته وی، پنج نفر عضو هیئت مدیره، دو نفر عضو علی‌البدل و دو نفر بازرس اتحادیه مذکور با رأی الکترونیکی و مخفی بهره‌برداران برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
مؤیدی تصریح کرد: این انتخابات با حضور و مشارکت بالای 90 درصد بهره‌برداران دارای پروانه فعالیت تمدید شده بخش دامپروری برپا گردید. وی بیان کرد: حوزه دامپروری این شهرستان 3هزار نفر بهره‌بردار دارد که از این تعداد در حال حاضر 257 نفر دارای پروانه فعالیت اتحادیه دام و طیور می‌باشند. این مقام مسئول اظهار کرد: با راه‌اندازی این اتحادیه صنفی از تردد و مراجعه بهره‌برداران به شهرستان‌های مجاور و مرکز استان برای صدور و تمدید پروانه فعالیت صنفی کاسته می‌شود.
او هویت‌بخشی به مشاغل بخش دامپروری، دفاع از حقوق صنفی، بیمه بهره‌برداران و صدور پروانه کسب به عنوان مدرک معتبر شغلی را از مزایای تشکیل اتحادیه صنفی موصوف برشمرد. مؤیدی گفت: با استقرار اتحادیه صنفی زراعت، باغبانی و منابع طبیعی در بیضا اتحادیه صنفی دام و طیور دومین اتحادیه صنفی کشاورزی است که در سطح این شهرستان تشکیل و ثبت شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی