[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

راه‌یابی ۲ تیم از فارس به مرحله کشوری ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، مرحله استانی مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد  توسط قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات۲۰۲۰ با همکاری خانه‌های احسان به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فارس در حاشیه برگزاری این رویداد، گفت: در مسابقات فوتبال خیابانی فارس در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال تعداد ۵۲۶ نفر در قالب بیش از ۹۰ تیم سامان‌دهی و در این مسابقه با هم رقابت کردند.
او ادامه داد: در این مسابقات که در مجموعه ورزشی کارگران شیراز برگزار شد، تیم شهید چمران از شهرستان شیراز و تیم کیان از شهرستان فسا به مرحله کشوری راه یافتند.
پورنورعلی در ادامه توضیح داد: بازی و رقابت‌ها اول در سطح محلات شهرستان‌ها برگزار شد و تیم‌های اول هر رده سنی به مرحله استانی پیدا کردند که این مسابقات به مدت یک‌ ماه به طول انجامید.
او اعلام کرد: این مسابقات با محوریت خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی استان برگزار شد.
این مقام مسئول بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه‌های مختلف ورود کرده و توانمندسازی محلات را از طریق خانه‌های احسان در دستور کار قرار داده است.
پورنورعلی با بیان اینکه ۱۲ خانه احسان در سطح شهرستان شیراز راه‌اندازی شده که در زمینه توانمندسازی محلات در ابعاد مختلف مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: هزینه کردن در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری است و همه باید در این راستا جهادی تلاش کنیم که جوانان و نوجوانان عزیزمان از این آسیب‌ها مصون باشند. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فارس با اشاره به اینکه قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در راستای شناسایی استعداد‌های فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در محلات حاشیه شهر‌های می‌کند، تصریح کرد: هدف اصلی از این‌گونه اقدامات یاری دادن محلات حاشیه و کم برخوردار شهر‌هاست.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی