[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پاداش صرفه‌جویی برای مشترکان پرمصرف، روزنامه شیراز نوین

جلسه بررسی عملکرد مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها در پیک بار تابستان 1402 به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور مدیران، کارشناسان مدیریت مصرف و رابطان دفتر روابط‌عمومی در شهرستان‌ها برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در این جلسه گفت: مشترکان پُرمصرف با کاهش مصرف برق در مقایسه با دوره قبل خود می‌توانند از پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شوند.
حمیدرضا کریمی‌فرد با بیان اینکه همکاری تمامی مشترکان به‌ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه برق به خصوص در ساعت اوج مصرف خواهد داشت، ادامه داد: امسال همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی‌ که مصرف برق خود را کاهش دهند، از پاداش ریالی روی قبض برق خود بهره‌مند خواهند شد. وی با بیان اینکه وزارت نیرو مشوق‌های مالی خوبی برای مشترکان خانگی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: به مشترکان خانگی مشمول این طرح، تا 20 برابر هزینه فروش برق به مشترکان، پاداش ریالی تعلق خواهد گرفت که در قبض برق لحاظ خواهد شد. کریمی‌فرد، تعداد مشترکان خانگی استان فارس را بیش از 840هزار مشترک اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد مشترک خانگی در حدود 42 درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند که همیاری و مساعدت آنان می‌تواند نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار سال جاری داشته باشد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، یادآور شد: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دور کند کولرهای آبی به جای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به‌کارگیری لامپ‌های فوق کم‌مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن کولرهای گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت‌ها روی 24 درجه سانتیگراد (دمای آسایش) مشمول پاداش خواهند شد.
کریمی‌فرد با ابراز قدردانی از همکاری کلیه مشترکان با صنعت برق استان از زمان شروع برنامه‌های مدیریت مصرف تاکنون، ابراز امیدواری نمود که همچنان با مشارکت هم‌استانی‌ها در رعایت الگوی مصرف برق، بتوانیم برق مطمئن و پایدار را تأمین نماییم و تابستانی توأم با آسایش و آرامش را پشت سر بگذاریم. در بخش دیگری از این جلسه، مدیر دفتر روابط‌عمومی نیز به تشریح عملکرد این دفتر در خصوص مدیریت مصرف برق پرداخت. محمدرسول تحفه اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر، در راستای ترغیب و ایجاد انگیزه در مشترکان به ویژه مشترکان خانگی، اطلاع‌رسانی به مشترکان برق جهت صرفه‌جویی در مصرف به صورت مستمر انجام پذیرفت که خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.
وی انجام مصاحبه وگزارش خبری صدا وسیما، مصاحبه‌های رادیویی، تلویزیونی، درج یادداشت در جراید، انجام تبلیغات محیطی در زمینه مدیریت مصرف، نصب بیلبورد و بنر، نشر منظم اخبار و گزارش‌ها در مطبوعات استانی، خبرگزاری‌های کشوری و استانی و سایت‌های خبری وزارت نیرو و توانیر، بهره‌مندی از فضای مجازی و گروه‌های پرمخاطب در مدیریت‌های توزیع نیروی برق در شهرستان‌ها، ساخت نمایشنامه‌های رادیویی با موضوع مدیریت مصرف برق، برگزاری مسابقه و... را از دیگر عملکردهای این دفتر عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری مشترکان بتوانیم گام‌های بلندی در زمینه مدیریت مصرف برق در تابستان و برخورداری مشترکان از پاداش20برابری وزارت 
نیرو برداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی