[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مهم‌ترین قدم برای قهرمانی، روزنامه شیراز نوین

عمق ترکیب استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را نمایان می‌کند که در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارند. به گزارش فوتبال 360، با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ برتر، ترکیب فصل بعد تیم‌ها تا حدود زیادی مشخص شده است. قهرمان فصل قبل، هنوز دنبال مهاجم هدف، ذخیره مطمئن برای بیرانوند و شاید هم جایگزین برای میلاد سرلک باشد. استقلال در فصل جدید حسابی با بحران دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. سپاهان فقط یک دفاع میانی می‌خواهد و تراکتور هم با خرید یک مهاجم، چیزی برای قهرمانی کم ندارد. 
یک مهاجم، لیست پرسپولیس را تکمیل می‌کند
پرسپولیس با حفظ عمده نفرات تأثیرگذار فصل گذشته، اسکواد تیمش را تقویت کرده است. این تیم تا پایان زمان نقل‌ و انتقالات، احتمالاً دنبال یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند خواهد بود. در صورت سرباز شدن سرلک، جالی خالی او را باید پر کند. خرید یک دفاع کناری کم‌سن و مهاجمی درجه یک هم دیگر هدف‌های یحیی گل‌محمدی در این زمان باقی‌مانده است. در سایر نقاط به نظر می‌رسد که خیال کادر فنی جمع است. 
فاصله سپاهان تا جام؛ به اندازه یک دفاع!
حفظ شهریار مغانلو و خرید عیسی آل‌کثیر، کاوه رضایی، رضا شکاری و احسان پهلوان خط حمله سپاهان را زهردارتر از فصل قبل کرده است. تا پایان مهلت نقل ‌و انتقالات، تقویت قلب دفاع تنها دغدغه کادر فنی سپاهان خواهد بود. احتمالاً یک دفاع مرکزی مطمئن به جمع نفرات سپاهان اضافه خواهد شد و سیاوش یزدانی هم این تیم را ترک خواهد کرد. بعید نیست که مورایس از جمع نفرات زیر 23 سال هم بازیکنی را برای ذخیره خط میانی تیمش برگزیند.
سرگیجه نکونام در استقلال؛ خبری از ستاره نیست!
در بین مدعیان، تیمی که بیشترین آسیب را از نقل ‌و انتقالات دید، استقلال بود. آبی‌ها دو ستاره بوشهری‌شان (قایدی و محبی) را از دست دادند. رافائل سیلوا هم دیگر بازیکنی بود که احتمالاً برخلاف باب میل کادر فنی از این تیم جدا شد. در آن سمت، ورودی‌های استقلال هم خیلی چشمگیر نبود. نکونام برای جای خالی سیلوا، سراغ ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان رفت. آبی‌ها برای این پست هنوز یک بازیکن دیگر هم نیاز دارند که عارف غلامی در صدر این لیست قرار دارد. مهرداد محمدی هم آبی‌پوش شد تا جای خالی قایدی یا محبی را پر کند. نکونام که دستش از ستاره خالی شده، خودش درصدد ساخت ستاره برآمده است. با جدایی شهباززاده و شاید در ادامه رمضانی، استقلال آریا برزگر 21ساله را جذب کرد. شنیده شده رقیب صالح حردانی هم از تیم ملی امید می‌آید و سامان تورانیان فاصله‌ای با عقد قرارداد با استقلال ندارد. خرید مهاجم و هافبک همچنان دغدغه نکونام و کادرش 
است.
مدل اسپانیاییِ تراکتور؛ خمس کوبید و از نو ساخت!
پاکو خمس تیمی که به دستش رسید را کوبید تا از نو بسازد. او از درون دروازه، محمدرضا اخباری تا آقای‌گل‌های تیمش یعنی رضا اسدی و محمد عباس‌زاده را بیرون کرد. خریدهای پرشمار اما، اسکواد تراکتور را عمیق کرده است. با این حال هنوز کادر فنی این تیم دنبال جذب بازیکن جدید است. محمد نادری که این روزها کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کند، هدف اول تراکتور است. جذب یک مهاجم هدف و ذخیره‌ای مطمئن برای ریکاردو آلوز که سابقه درگیری با خمس را دارد هم دیگر اولویت‌های تراکتور تا پایان زمان نقل ‌و انتقالات است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی