[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

برپایی چهارمین جلسه وصول مطالبات در شهرداری منطقه ۲، روزنامه شیراز نوین

چهارمین جلسه (هفتگی) کمیته وصول مطالبات شهرداری منطقه دو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، این جلسه با حضور شهردار منطقه و معاونان با موضوع هم‌اندیشی و ارائه راهکار در خصوص وصول مطالبات برگزار شد و راهکارهای شناسایی قطعات املاک رهاسازی شده اعم از زمین، اراضی و قطعات مسکونی یک یا دو طبقه‌ مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد تا مواردی نظیر پلاک‌های بدهکار عوارض دولتی و غیردولتی توسط واحد درآمد و حقوقی شناسایی شده و املاک مورد مسیری که جزء درآمد غیرنقدی منطقه محسوب می‌گردد توسط واحد شهرسازی و مالی معرفی شوند.
یکی دیگر از دستور کارهای جلسه هفتگی کمیته وصول مطالبات شهرداری منطقه دو حول محور شناسایی املاک فاقد سند که مایل به توافق با شهرداری هستند، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به دنبال آن وضعیت تحقق بودجه ۱۴۰۲ با ارائه راهکارهای افزایش درآمد آسیب شناسی شد.
از دیگر مواردی که در این جلسه موردبحث و تبادل ننظر قرار گرفت، می‌توان به موضوعاتی نظیر آسیب شناسی تعیین بودجه منطقه، ارایه راهکارهای افزایش درآمد، ارائه راهبردهای بهینه جهت بهبود وضعیت درآمد منطقه اشاره کرد.همچنین ارائه برنامه مولد سازی املاک منطقه توسط واحد املاک زیر نظر معاونت مالی شهرداری منطقه دو از دیگر موضوعات مطرح شده در این 
جلسه بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی