[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رونالدینیو دوباره در زندان! ، روزنامه شیراز نوین


رونالدینیو با دردسر جدیدی روبه‌رو شده است. به گزارش فوتبال 360، رونالدینیو که به تازگی از زندان آزاد شده، امروز  دردسر جدیدی را تجربه کرد؛ بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و  میلان، پنجشنبه هفته گذشته برای توضیح برخی موارد به ریاست کمیسیون پارلمانی کشور برزیل احضار شده بود. 
رونالدینیو در ابتدای هفته در جلسه نخست دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حضور پیدا نکرد و به همین دلیل قاضی پرونده حضور در جلسه دوم را برای او اجباری کرد و در خصوص تبعات سرپیچی از این دستور به ستاره سابق بارسلونا هشدار داد. حتی اعلام شد در صورت غیبت مجدد رونالدینیو، قاضی به پلیس دستور خواهد داد برای بردن ستاره فوتبال برزیل به زور متوسل شود. با این وجود رونالدینیو از این کار خودداری کرد و دلیل آنها را هم مشکلات موجود در رساندن خودش به شهر برازیلیا، پایتخت برزیل عنوان کرد. او مدعی شده پروازش به سمت برازیلیا تأخیر داشته و به همین دلیل او از حضور به موقع در دادگاه بازمانده است.
رونالدینیو در یک شرکت ارز دیجیتال به نام «18KRonaldinho» همراه با شرکایش قرار بوده به کسانی که حداقل 30 دلار در این موضوع سرمایه‌گذاری می‌کنند، روزانه 2 درصد سود دهند و این موضوع باعث شد تاکنون شاکیان این پرونده، 62 میلیون دلار درخواست غرامت کنند و از طرفی برادر رونالدینیو، وکیل او، ستاره برزیلی را «قربانی» عنوان کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی