[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نفس رجب زاده از جای گرم در می‌آید!، روزنامه شیراز نوین

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نسبت به اظهارات سرمربی فجر شهید سپاسی، شدیداً واکنش نشان داد.
به گزارش ایرنا، مجید باقری‌نیا درباره انتقاد مهدی رجب‌زاده، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نسبت به نوع بازی نفت در بازی شب گذشته، اظهار کرد: روز گذشته روزمان را با خبر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتمان شروع کردیم و تا ساعت ۱۷ روز شنبه نمی‌دانستیم مقابل فجر شهید سپاسی می‌توانیم بازی کنیم یا خیر. در نهایت هم به ما اجازه دادند با ۱۵ بازیکن بازی کنیم.
وی ادامه داد: آقای رجب‌زاده نفسش از جای گرم درمی‌آید؛ بهترین بازیکنان ساخته‌شده مربیان این مملکت را در فجر شهید سپاسی جمع می‌کند و بعد با خیال راحت پای خود را روی پایش می‌اندازد و مربیگری می‌کند؛ این در حالی است که اگر چنین شرایطی را برای هر مربی ایجاد کنند یک تیم عالی درست می‌کند. رجب‌زاده سال گذشته در فجر شهید سپاسی، حداقل شش بازیکن لیگ برتری داشت و کجای کار نقص داشت که تیمش به لیگ برتر صعود نکرد. 
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به قول آقای رجب‌زاده اگر ما دیروز بد بازی کردیم یا خودمان را روی زمین انداختیم، باید توجه داشت که داور وقت اضافه لازم را لحاظ کرد. صحبت‌های آقای رجب‌زاده بهانه است، ضمن اینکه من بعد از بازی سمت آقای رجب‌زاده رفتم تا به او خسته نباشید بگویم، اما رفتار بسیار زشتی داشت و فکر می‌کنم او نمی‌داند که من به اندازه سنش در این فوتبال مربیگری کردم؛ وقتی او مسائل اولیه احترام و ادب را نمی‌داند الآن باید چه جوابی به او بدهم. 
وی افزود: به هر حال ما از موقعیت‌ خودمان استفاده کردیم؛ به گل رسیدیم و برنده شدیم و آقای رجب‌زاده خیلی خوب است که دیروز تیم شما ۳۰۰ پاس داشت، اما کسی به پاس‌کاری در بازی امتیاز نمی‌دهد و به تیمی که گل می‌زند امتیاز می‌دهند. ما با تمام محدودیت‌هایی که داشتیم و حتی بازیکنی برای تعویض نداشتیم، تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم و هدف ما در ابتدا این بود که گل نخوریم که به این مهم رسیدیم. 
باقری‌نیا خاطر نشان کرد: ما چطور می‌توانستیم رقابت برابری با فجر شهید سپاسی داشته باشیم که ۲۰ بازیکن روی نیمکت داشت. کار خوب ما در این دیدار این بود که گل زدیم و از گلمان هم دفاع کردیم و می‌خواهم بدانم آیا کسی در زمین به آقای رجب‌زاده توهین کرد؟ 
وی در واکنش به اینکه رجب‌زاده عنوان کرده بود اگر روزی تیمم مانند نفت مسجدسلیمان بازی کند خودم را زنده به گور می‌کنم، گفت: رجب‌زاده جوان است و خوب نیست که خود را بکشد، اما بهتر است یاد بگیرد وقتی تیمش با مشکل مواجه می‌شود، مشکلات تیمش را در زمین حل کند. مربی خوب مربی است که گره‌های بازی را باز کند، نه اینکه ۱۱ بازیکن را به درون زمین بفرستد و بعد هم کنار خط بایستد و بازی را تماشا کند؛ مربی خوب مربی روز مشکلات سخت است. به نظر من فجر شهید سپاسی با این تیمی که من دیدم که می‌تواند مدعی جدی برای صعود باشد نتیجه نگیرد فقط از کادر فنی‌اش ضربه خورده است. 
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: تیم ما ایراد دارد و می‌پذیریم و تلاش می‌کنم مشکلات خود را حل کنیم. امیدوارم پنجره باشگاه به صورت کامل باز شود. ما می‌دانیم که هنوز تیم‌مان به آمادگی آرمانی نرسیده است و تمام هدفمان این بود تا آنجایی که ممکن است در دیدار با فجر شهید سپاسی گل نخوریم و در فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم دروازه حریفان را باز کنیم. گرفتن سه امتیاز در اولین بازی بسیار مهم بود و خدا را شکر به اهدافی که داشتیم در این دیدار رسیدیم؛ یعنی هم فجر شهید سپاسی مدعی را شکست دادیم و هم گل دریافت نکردیم و بردیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی