[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

بوعذار: هم‌قسم شدیم فجر را به لیگ برتر بیاوریم ، روزنامه شیراز نوین

هافبک فجر شهید سپاسی می‌گوید بدون‌شک یکی از تیم‌های صعودکننده خواهند بود. به گزارش وب سایت دی اسپورت، عباس بوعذار در مورد اینکه بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر به لیگ یک رفت و با  فجر شهید سپاسی قرارداد بست گفت: شرایط این‌گونه رقم خورد که به لیگ یک بیایم و به تیم خودم  فجر شهید سپاسی آمدم؛ از این موضوع خوشحالم. هرکسی دوست دارد در لیگ برتر به کار خودش ادامه بدهد، اما قسمت نبود و با تقدیر نمی‌جنگم.
او در خصوص اینکه صنعت نفت آبادان را با همه سختی‌ها حفظ کردند؛ ادامه داد: سال گذشته با آمدن آقای ویسی، تیم روحیه و انگیزه گرفت و توانستیم غیرممکن را ممکن کنیم؛ ان‌شاءالله امسال این موضوعات تکرار نشود و صنعت نفت به جایگاه خوبی دست پیدا کند.
این بازیکن در خصوص شکست  فجر شهید سپاسی در بازی اول مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:حقمان باخت نبود؛ آنان که بازی را دیدند متوجه هستند که چقدر موقعیت گل خراب کردیم؛ متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم. ان‌شاءالله بازی بعدی با تلاش بیشتر جبران کنیم و به تیم نفت بابت برد تبریک می‌گویم.
بوعذار در پایان گفت: امسال هم‌قسم شدیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم و به امید خدا این اتفاق با تلاش بچه‌ها می‌افتد؛ شک ندارم.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی