[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رئیس‌جمهور در نیویورک: سازمان ملل باید صدای «ملت‌ها» باشد نه «قدرت‌ها»، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه سازمان ملل باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان، گفت: انتظار ملت‌ها از سازمان ملل آن است که سازمان «ملل» باشد؛ چون اگر سازمان «دوَل» (دولت‌ها) شد، صدای ملت‌ها شنیده نمی‌شود.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در بدو ورود به نیوریورک برای حضور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل درباره اهم صحبت‌های خود در سازمان ملل به عنوان صدای مردم گفت: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان ظرفیتی است که می‌توان سخن ملت ایران بیان و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تبیین شود. ما از این فرصت برای رساندن صدای ملت ایران استفاده می‌کنیم.
رئیس‌جمهور افزود: این صدا امروز رساتر از همیشه است؛ چراکه ما سال گذشته پیروزی بزرگی را مقابل جنگ شناختی و جنگ ترکیبی دشمن پشت سر گذاشتیم.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: تصور دشمن این بود که با این تکانه‌ها، درخت تناور انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود؛ غافل از اینکه این محاسبه همچون گذشته اشتباه است و ملت ایران این مبارزه را پیروزمندانه پشت سر گذاشت.
وی بیان کرد: این پیروزی پیام‌های مهمی دارد که باید تبیین و مشخص شود که ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با تبعیض، بی‌عدالتی و مبارزه با فساد حرفی برای گفتن دارد. امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان 
کنم.
رئیس‌جمهور افزود: سازمان ملل باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان. انتظار ملت‌ها از سازمان ملل آن است که سازمان ملل باشد و اگر سازمان دوَل شد، صدای ملت‌ها شنیده نمی‌شود و بنای ما این است که صدای ملت‌ها باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی