[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

هجمه علیه ستاره‌های یونایتد، روزنامه شیراز نوین

آرون اسکولز، پسر پل اسکولز، اظهارات عجیب و تندی را علیه بازیکنان منچستریونایتد مطرح کرده است. به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 
این چهارمین شکست شاگردان اریک تن‌هاخ در هشت هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر بود و باعث شد که آنها در جایگاه نهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار بگیرند و فشارها بر کادر فنی و بازیکنان این تیم بیشتر و بیشتر شود. 
با این‌حال، بعضی از هوادارانی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه اولدترافورد رفته بودند، بازیکنان این تیم را پس از به صدا درآمدن سوت پایان تشویق کردند تا بدرقه خوبی از آنها داشته باشند و به این تیم روحیه بدهند. 
این موضوع باعث عصبانیت پسر اسطوره باشگاه منچستریونایتد شد؛ آرون اسکولز که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در توییتی توهین‌آمیز نوشت: «کدام لعنتی‌ این احمق‌های بی‌مصرف را تشویق می‌کند؟»
این باخت باعث شده که بسیاری حتی ادامه حضور سرمربی هلندی روی نیمکت این تیم را هم زیر سؤال ببرند و تردیدهایی درباره این که آیا یونایتد تحت هدایت او در مسیر درستی قرار گرفته است، مطرح شود که فشارها روی او برای هفته‌های پیش رو و دیدارهای سختی که باید برگزار کند را هم بیشتر می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی