[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

غیبت ۵ بازیکن در فهرست جدید تیم ملی، روزنامه شیراز نوین

پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت در اردوی تیم در کشور اردن غایب خواهند بود. به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران که قرار است در فیفادی مهرماه خودش را برای حضور در تورنمنت کشور اردن آماده کند، از امروز(دوشنبه) تمریناتش را آغاز خواهد کرد. ملی‌پوشان دعوت‌شده به اردو خودشان را در هتل به سرمربیان معرفی می‌کنند و با حضور در مجموعه پک به ریکاوری می‌پردازند.
در این اردو نفراتی مثل شهریار مغانلو، امید نورافکن، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و وحید امیری به دلیل مصدومیت حضور ندارند مغانلو، مهاجم سپاهان روز گذشته در جریان بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد. نورافکن و قلی‌زاده مدت‌هاست دور از میادین هستند، ولی ترابی و امیری در بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا دچار آسیب‌دیدگی شدند و احتمالاً در تیم باشگاهی‌شان روند درمانی را پیگیری خواهند کرد.
سردار آزمون، مهاجم ایرانی آ اس رُم ایتالیا که در اردوی قبلی حضور نداشت با پایان مصدومیتش در تورنمنت اردن حضور خواهد داشت.
ایران جمعه در اولین بازی تورنمنت اردن، ساعت 21 به وقت ایران به مصاف میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با برنده عراق و قطر بازی کند. دیدارهای رده‌بندی و فینال دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی