[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

آلمالیق ۱ - سپاهان ۳ اولین پیروزی آسیایی مورایس در ازبکستان، روزنامه شیراز نوین

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با دبل رامین رضائیان و تک گل رضا اسدی اولین پیروزی آسیایی خود را با مورایس در ازبکستان جشن بگیرد.
به گزارش ورزش‌ سه، آلمالیق با توجه به دو شکست پیاپی در مصاف با الاتحاد و نیروی هوایی برای کسب پیروزی به مصاف طلایی پوشان فوتبال ایران آمده بود و با توجه به اینکه شاگردان مورایس هم به دنبال کسب اولین پیروزی آسیایی خود بودند، حساسیت زیادی بر این مسابقه حکم‌فرما شده بود؛ با این حال مطابق انتظار پس از اینکه شاگردان مورایس توانستند پس از محک زدن تیم حریف بر اوضاع مسلط شوند، با کرنر رامین رضائیان در دقیقه 32 و اشتباه مهلک ارگاشیف به گل اول رسیدند. البته آنها چند دقیقه قبل‌تر هم جشن گل به پا کرده بودند، اما گل میلاد زکی‌پور که از روی ضربه ایستگاهی و باز هم با اشتباه گلر حریف به تور رسیده بود، با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد. سپاهان هنوز پس از گلزنی به خودش نیامده بود و در حال و هوای گل برتری بود که یک غافل‌گیری محض با شوت میراحمدوف گل تساوی را در دقیقه 36 برای تیم میزبان رقم زد و بازی با همین نتیجه در نیمه اول تمام شد.
با شروع نیمه دوم مطابق انتظار حملات سپاهان که نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشته بود، آغاز شد و آنها این‌بار روی ضربه ایستگاهی تماشایی رامین رضائیان در دقیقه 49 به گل دوم دست پیدا کردند. حملات سپاهان ادامه پیدا کرد و آنها بار دیگر روی ارسال میلاد زکی پور و ضربه رضا اسدی در دقیقه 59 دروازه ارگاشیف را باز کردند، اما پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت. این‌بار اما سیستم کمک‌داور ویدئویی به کمک سپاهانی‌ها آمد و گل اسدی پس از مرور دوباره تصاویر پذیرفته شد.
در مابقی دقایق مسابقه هم سپاهان تیم برتر میدان بود و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند، اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم مانع شد تا در نهایت پیروزی 3 بر یک نماینده ایران روی اسکوبورد ورزشگاه اختصاصی آلمالیق در ازبکستان ثبت شود. 
سپاهان با این پیروزی 4 امتیازی شد و آلمالیق با 3 شکست دیگر نمی‌تواند برای صعود رؤیاپردازی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی