[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

خیزش فرهنگی برای حمایت از غزه ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست‌های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد بین‌المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا 20 آبان‌ماه به نشانی  shiraz.iran1402@gmail.com ارسال کنند.
معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر 5 اثر در ابعاد 30 در 42 سانتی‌متر یا در اندازه  A3 است.
چوبینی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به صورت فایل jpg با حجم 300 dpi  به صورت سیاه‌سفید و رنگی ارسال کنند.
چوبینی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان‌ماه هم‌زمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست‌های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی‌ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، کاریکاتور از بین‌المللی‌ترین و جهانی‌ترین هنرهایی است که می‌توان با صراحت مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در قالب مفاهیم هنری انتقال داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی