[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

نماهنگ «غروب حرم» در شیراز آماده نمایش شد، روزنامه شیراز نوین

در گرامیداشت سالگرد شهدای مظلوم دانش‌آموز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، نماهنگ غروب حرم آماده نمایش شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، این نماهنگ با حمایت و همراهی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تهیه شده است. 
بر اساس این گزارش، وحید رئیسی و محمدحسن خردل تهیه‌کنندگی و تدوین نماهنگ را برعهده داشته و هادی فردوسی مربی فرهنگی کانون فارس به عنوان شاعر و فرید هاشم‌زاده به عنوان مدیر تصویربرداری در این نماهنگ فعالیت داشته‌اند. آهنگ‌سازی نماهنگ «غروب حرم» را وحید رئیسی انجام داده و گروه سرود «فرزندان ایران» به سرپرستی محمدمهدی اوجی در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند. بخش‌هایی از این نماهنگ با نگاهی تربیتی به سلوک شهید محمدرضا کشاورز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و مزار مطهر شهدای حرم تصویر‌برداری و بخشی نیز در لوکیشن‌های طراحی شده از منزل شهید کشاورز ضبط شده است. متن سرود با تکیه بر ٨ کلیدواژه مبتنی بر دیدگاه‌های تربیتی مقام معظم رهبری تولید شده و با ترجیع‌بندی یادآور زمزمه‌های مردم در ایام محزون وقوع این حادثه، مزین شده است. 
معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس نیز همراه و حامی این طرح بوده‌اند که از سوی مؤسسه آوای شیراز (مجری طرح) آماده نمایش شده است. این نماهنگ در روزهای سوم و چهارم آبان 1402 از شبکه‌های مختلف صدا‌ و ‌سیما پخش 
خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی