[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

برگزاری نشست تشکیلاتی «عهد» بسیج دانشجویی فارس ، روزنامه شیراز نوین

نشست تشکیلاتی «عهد»، ویژه مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های مستقل بسیج دانشجویی فارس برگزار شد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، نشست تشکیلاتی با عنوان «عهد» ویژه مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های مستقل بسیج دانشجویی استان فارس دیروز در شیراز برگزار شد. 
محمدجواد کهندل‌پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در حاشیه این نشست اظهار داشت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و در راستای هم‌افزایی و توجیه هرچه بیشتر مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های مستقل بسیج دانشجویی فارس نشست «عهد» برگزار شد. وی با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری نشست عهد افزود: در این دوره در کنار برنامه‌های تخصصی تشکیلاتی و جانبی، مدیران جنبشی و پشتیبان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به تشریح فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود پرداختند.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: حجت‌الاسلام سید محمد مطلبی‌پور معاون محترم رشد و کادرسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در کارگاه‌های این نشست حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت. کهندل‌پور ادامه داد: در این نشست برادران رضا علیزاده، کاظم اسماعیلی شعار، علیرضا غریبی و میلاد حاجی‌زاده به ترتیب به عنوان مدیران جدید فرهنگ‌سازی، سیاست‌ورزی، رشد و کادرسازی و بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند.
وی تصریح کرد: معرفی برادران احسان قنبری‌نژاد، جمشید فیروزی، حسین نگهداری و رضا کرمی به عنوان مدیران جدید تشکیلات و امور دانشگاه‌ها، مطالعات و برنامه‌ریزی، عملیات جهادی و کنترل اموال ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این نشست صورت گرفت.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: خواهران ناهید صابر و الهه زارع نیز به ترتیب به عنوان مدیر خواهران و مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند. کهندل‌پور بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این نشست از زحمات برادران ابوذر زارع، سیدمصطفی موسوی، محمدمهدی روستا و سیدحامد حق‌پرور مدیران سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس که در رده‌های دیگری از سپاه فجر مشغول شده‌اند، تجلیل شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی