[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه، روزنامه شیراز نوین

متولی ورزش کلان‌شهر شیراز لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه تأکید می‌کند.
به گزارش ایسنا و به‌نقل از روابط عمومی اداره ورزش شیراز، رئیس و اعضای هیئت شمشیربازی شیراز با حضور در دفتر سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست، رامین ساعیان، رئیس هیئت شمشیربازی شیراز، ضمن معرفی مسئولان هیئت خود به گزارش عملکرد ۶ماهه هیئت شمشیر بازی پرداخت و خواستار حمایت از این رشته به جهت ترویج هرچه بهتر و بیشتر شمشیربازی در بین عموم مردم و تجهیز زیرساخت‌ها وتجهیزات این رشته شد. در این دیدار نازنین گلبدن، نایب رئیس، جلال کبوتری، مسئول فرهنگی، فاطمه خاقانی، مسئول آمار، علی‌رضا سعادت‌جو، مسئول بازرسی باشگاه‌ها و مستحکم فرد، روابط عمومی هیئت شمشیربازی شیراز حضور یافتند و نسبت به مشکلات حوزه مدیریتی و زیرساختی خود مطالبی ارائه دادند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: شمشیربازی علی‌رغم اینکه تجهیزمحور است، اما علاقه‌مندان خاصی در شیراز و استان دارد. با توجه به اینکه این رشته المپیکی می‌باشد و استعدادهای خوبی هم در شیراز  وجود دارد، در این رشته می‌توانیم مقام‌های آسیایی و جهانی کسب کنیم؛ لازمه این کار این است که از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم و باید به طرق مختلف توجه مردم را به این رشته جلب کرده و آن را به مردم بیشتر بشناسانیم.
سید کمال پاک فطرت، سرپرست اداره ورزش وجوانان کلان‌شهر شیراز نیز در خصوص کمبود فضای آموزشی در شهر شیراز گفت: برای قهرمان‌پروری باید از فضاهای موجود شهری استفاده و بهره‌گیری کنیم و درکنار آن از فضای سرپوشیده که در اختیار این اداره و سایر دستگاه‌های اداری است، بهترین استفاده را ببریم.
متولی ورزش شیراز در پایان تأکید کرد: برای توسعه و استفاده صحیح از زیرساخت‌ها، باید به بخش خصوصی هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا با استفاده از ظرفیت‌های این حوزه، بهره‌برداری خوبی انجام دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی