[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

توان صادراتی خرما مغفول مانده است ، روزنامه شیراز نوین

 فرزانه صنعتی- گروه خبر:
معاون استاندار فارس در جریان سفر به شهرستان خاوران گفت: صنایع پایین‌دستی فرآوری محصولات خرما در این منطقه احداث نگردیده که این یک فرصت ویژه برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک شربت‌های ارگانیک، حلوا، کلوچه، نان‌های شیرین محلی، شیره و شربت، نوشیدنی‌های متنوع است و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه محصولات انارستان‌ها و باغات مرکبات نیز در این راستا و دعوت به مشارکت علاقه‌مندان تولید امکان‌پذیر است.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با حضور در چهارمین جشنواره انار و خرمای شهر خاوران، این شهر را با داشتن دو محصول ثروت‌آفرین مرکز فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری پاک نامید و بر فرآوری و تولید محصولات جانبی آن تأکید کرد. محمد فرخ‌زاده فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان را بررسی و بر توسعه گردشگری پاک در این منطقه تأکید کرد.
او گفت: علی‌رغم وجود ۲۰هزار هکتار نخلستان در این شهرستان، تنها دو کارگاه بسته‌بندی محصول خرما وجود داشته و صنایع پایین‌دستی فرآوری محصولات دیگر خرما در این منطقه احداث نگردیده که این یک فرصت ویژه برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک شربت‌های ارگانیک، حلوا، کلوچه، نان‌های شیرین محلی، شیره و شربت، نوشیدنی‌های متنوع و... است و همین سرمایه‌گذاری در حوزه محصولات انارستان‌ها و باغات مرکبات نیز امکان‌پذیر است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی