[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

حرکت پرشتاب مدیریت شهری شیراز در ساخت شهری شایسته‌تر، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز در جلسه‌ای که با رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز داشت، از همراهی و همکاری رئیس و شورای قضایی فارس در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و خدمت‌‌رسانی به شهروندان، تقدیر و بر حرکت پرشتاب مدیریت شهری در ساخت شهری شایسته‌تر تأکید 
کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه‌ای که با رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز داشت، از همراهی و همکاری رئیس و شورای قضایی فارس در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و خدمت‌‌رسانی به شهروندان، تقدیر و بر حرکت پرشتاب مدیریت شهری در ساخت شهری شایسته‌تر تأکید کرد.
او در این دیدار با ارسلان اشرافی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز، به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۲ پروژه با حضور وزیر کشور در سفر ریاست‌جمهوری به فارس با اعتبار بالغ‌بر ۲۱۷هزار میلیارد اشاره کرد.
شهردار کلان‌شهر شیراز که از اتمام عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن سخن می‌گفت، با اشاره به حجم چند برابری ظرفیت قبلی لوله‌گذاری در این پروژه مهم شهری، تصریح کرد: این پروژه به دلیل جلوگیری از تکرار فاجعه در مواقع سیلابی انجام شد و ما این پروژه سه‌ماهه را زیر ۴۵ روز تمام کردیم.
اسدی که به اهم پروژه‌های این سفر می‌پرداخت، به تعریض و مقاوم‌سازی پل سلمان فارسی با قدمت چندین دهه و عرض ۲۱ متری اشاره و عنوان کرد: این پروژه که یک ماه زودتر از موعد به انجام رسیده، از ۲۱ متر به ۴۵ متر رسید‌.
پروژه بازار بزرگ پروتئین شیراز که پروژه‌ای کم‌نظیر در کشور بوده و سامان‌دهی صنوف را در پی دارد، دیگر پروژه‌ای بود که این مقام ارشد شهری به آن اشاره و اظهار کرد: ارزش این پروژه، ۳هزار و ۵۰۰میلیارد تومان با زیربنای ۴۵هزار مترمربع بوده که دارای ۵۰۰ واحد پارک خودرو و ۱۲۷ واحد تجاری است.‌ او با اشاره به پردیس سینمایی استاد امین تارخ در میدان کوزه‌گری و جنب محله قلعه شاهزاده بیگم به بهره‌برداری رسیده و دارای ۷ سالن که ۵ سالن سینما و یک سالن تئاتر و یک سالن سینما روباز است، گفت: این اقدام بزرگ فرهنگی با هدف تقسیم امکانات در تمام نقاط شهر به بهره‌برداری رسید و بیش از ۱۰۰۰ صندلی به سرانه فرهنگی شیراز افزوده می‌شود.
اسدی بیان کرد: افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸ پروژه در محل پردازش و دفع پسماندهای برمشور با اعتبار ۱۰۰۰میلیارد نیز برای وزیر کشور دارای اهمیت بود و مورد تشویق قرار گرفت.
شهردار شیراز هم از آغاز عملیات اجرایی فاز نخست خط ۴ مترو و خط آنتنی اتصال خط ۱ به ۴ خبر داد که از پروژه‌هایی بود که توسط وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.
او با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر گفت: ما در دهه فجر امسال ۲۰هزار میلیارد پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانیم.
شهردار شیراز با بیان اینکه در شهر شیراز حتی یک پروژه نیمه‌تعطیل نداریم و بعضی از پروژه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند، بر تسریع در اجرای این پروژ‌ه‌ها به‌منظور اتمام سرموعد آنها و ایجاد امیدآفرینی تأکید کرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به اجرای پروژه‌های کلانی همچون بزرگ‌راه‌های سردار شهید استوار، سپهبد شهید سلیمانی و ۵۵متری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که بخش عمده‌ای از آنها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، درباره پروژه زیرگذر گویم گفت: این محور شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز است که فعالیت در آن به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.
شهردار شیراز گفت: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز نیز با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان شروع ‌شده و طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی