[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برپایی جشنواره ارتقای بهره‌وری با هم‌افزایی نخبگان، روزنامه شیراز نوین

جشنواره ارتقای بهره‌وری حوزه انرژی در استان فارس با اعلام فراخوان برای ارسال آثار، فصلی نو در ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در حوزه انرژی گشود. شرکت برق منطقه‌ای فارس مسئولیت این جشنواره را برعهده دارد و با نگرش نو به کارکردهای جشنواره برای ارتقای بهره‌وری گام‌های مهمی برداشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، پوستر این جشنواره با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و میر سامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری و یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و مسئولان استانی رونمایی شد.
یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با دعوت از همه نخبگان و صاحبان ایده در حوزه بهره‌وری برای شرکت در این جشنواره، از پدیدآورندگان آثار در حوزه انرژی خواست تا با حضور چشمگیر در این جشنواره یک بار دیگر پرچم افتخار استان فارس در بخش‌های مختلف حوزه انرژی مشتمل بر برق، گاز و فرآورده‌های نفتی را به اهتزاز درآورند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس افزود: این جشنواره فرصتی برای تبیین موضوع بهره‌وری با بهره‌گیری از آثار صاحبان ایده، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه برق، گاز و فرآورده‌های نفتی است. در حوزه انرژی در سال‌های اخیر فعالیت‌های چشمگیری از سوی شرکت برق منطقه‌ای فارس آغاز شده که می‌تواند شاخص‌های بهره‌وری در استان را ارتقا دهد.
مهندس حقیقی در ادامه به محورهای جشنواره در بخش برق که افزایش سهم منابع انرژی‌های تجدیدپذیر در تولید برق و کاهش پیک و مدیریت بار در شبکه‌های انتقال فوق توزیع و توزیع و هوشمندسازی ساختار شبکه‌های انتقال فوق توزیع و توزیع در راستای کاهش مصرف انرژی در صنایع می‌باشد، اشاره کرد و گفت: استان فارس و منطقه جنوب کشور می‌تواند در این شاخص‌ها به خوبی بدرخشد. شاخص‌های یادشده زمینه‌ای برای دریافت محتوا و آثار پژوهشی صاحبان ایده برای حضور در این جشنواره است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه است و پژوهشگران و اندیشمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری شرکت برق منطقه‌ای فارس ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شاخص بهره‌وری تأمین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور روندی صعودی و افزایشی دارد، ادامه داد: رشد این شاخص‌ها برگ زرین دیگری بر افتخارات همه خادمان ملت در حوزه تأمین و انتقال برق در استان فارس و جنوب کشور است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی