[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

درخشش خبرنگار شیرازی در جشنواره ملی «کاریکاتور برق همدان»، روزنامه شیراز نوین

 احمدرضا سهرابی جایزه اول و تندیس جشنواره ملی «کاریکاتور برق همدان» را کسب کرد.
به گزارش ایسنا، در مرحله داوری آثار این جشنواره، هیئت داوران پس از ۳ مرحله ارزیابی از میان ۵۷۰ کاریکاتور ارسالی به دبیرخانه، برگزیدگان این دوره را انتخاب کردند و طی مراسمی در تالار شهید آوینی همدان و با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت برق و وزارت نیرو از نفرات برتر جشنواره تقدیر شد. رونمایی از تمبر اختصاصی و کتاب جشنواره ملی کاریکاتور برق همدان از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
احمدرضا سهرابی در حال حاضر کاریکاتوریست روزنامه «ایران»، کاریکاتوریست، خبرنگار و دبیر گروه خبر روزنامه «عصرمردم» است و بیش از ۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی در حوزه کاریکاتور و مطبوعات در کارنامه ۲۷ ساله روزنامه‌نگاری خود دارد.
جایزه اول مسابقه بین‌المللی کارتون «فکس برای صلح» ایتالیا، جایزه اول جشنواره بین‌المللی کارتون «لبخند دریای نووراسیسک» روسیه، جایزه و نشان عالی کارتون چین، جایزه برتر مسابقه جهانی کارتون «سواد رسانه‌ای» اندونزی، جایزه اول جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جایزه اول جشن روزنامه‌نگاران جوان ایران و جایزه چندین دوره از جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران از جمله افتخارات هنری و مطبوعاتی احمدرضا سهرابی به شمار می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی