[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

درآینده مسئولیت‌های کشوری برعهده شماست، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
هم‌زمان با گرامیداشت دهه دانش‌آموزی، مشعل المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای آموزشگاه شهید علیرضا اسکندری ارسنجان در میان شور و هیجان دانش‌آموزان روشن شد.
در این مراسم که با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار شهرستان ارسنجان، مدیر آموزش و پرورش، سبزپوشان سپاه ناحیه ارسنجان، رئیس اداره ورزش و جوانان، کارکنان و دانش آموزان آموزشگاه شهید علیرضا اسکندری برگزار شد، رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن ادای احترام برای شهدای گران‌قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای غزه اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر مردم مظلوم فلسطین از چنگال این رژیم منحوس و جعلی اسرائیل رهایی پیدا کنند. فرماندار شهرستان ارسنجان با اشاره به دهه گرامیداشت شهدای دانش‌آموزی تصریح نمود: شهدای شاهچراغ(ع) عزت‌بخش استان فارس و کشور هستند و رایحه دل‌انگیز یاد شهیدان فضا را معطر ساخته است. وی در ادامه دبیرستان شهید اسکندری را میراث‌دار بخش عظیمی از عزت فرهنگی شهرستان ارسنجان، استان فارس و کشور دانست و گفت: خیلی از دانش‌آموختگان این آموزشگاه بیانگر آیینه عزت شهرستان هستند و باید دانش‌آموزان آینده خودشان را در آیینه وجود آنان ببینند.
وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان باید قدر جوانی و سلامت خود را بدانید؛ زیرا آینده این کشور متعلق به شما دانش‌آموزان می‌باشد و مسئولیت گرداندن چرخ‌های این مملکت برعهده شما خواهد بود.
از دیگر برنامه‌های این مراسم گل‌افشانی و ادای احترام به تمثال و مقام شامخ شهدا، مراسم کوهپیمایی و اجرای مسابقات ورزشی درون‌مدرسه‌ای بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی