[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

«شب، داخلی، دیوار» راهی لهستان می‌شود، روزنامه شیراز نوین

فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند به جشنواره «کمرا ایمیج» لهستان راه یافت. به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند و مدیریت فیلم‌برداری ادیب سبحانی در بخش «سینمای معاصر جهان» در سی‌ویکمین دوره جشنواره «کمرا ایمیج» به نمایش درمی‌آید. این جشنواره در شهر تورون لهستان و از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ نوامبر مصادف با ۲۰ تا ۲۷ آبان برگزار می‌شود. «کمرا ایمِیج» به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سینمای جهان در عرصه فیلم‌برداری شناخته می‌شود.
این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی هفتادونهمین جشنواره فیلم ونیز، نمایش خود را در فستیوال‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد و جوایز مختلفی را از آن خود کرد.
«شب، داخلی، دیوار» به زودی اکران جهانی خود را آغاز می‌کند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابه‌هنگام زنی متواری، آشفته می‌شود …»
نوید محمدزاده، امیر آقایی، علی‌رضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر، بازیگران این فیلم هستند.
دیگر فیلم‌های ایرانی که امسال در جشنواره «کمرا ایمیج» حضور دارند شامل «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در بخش سینمای معاصر جهان، مستند «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی در بخش نمایش ویژه و «پروانه ها فقط یک روز زندگی می کنند» ساخته محمدرضا وطن‌دوست است که در بخش مسابقه فیلم یا فیلم‌بردار اول نمایش داده می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی