[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کنار آرامگاه شیخ اجل، روزنامه شیراز نوین

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کنار آرامگاه شیخ اجل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در حاشیه این همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی این هفته در بوستان طاووسیه شیراز و در منطقه سه شهرداری شیراز به همت سازمان فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه سه و مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار شد.
وی افزود: برنامه‌های جمعی همگانی با پیوست‌های فرهنگی برگزار می‌گردد و کمیته‌های ورزش روزانه، فرهنگی و مسئولیت اجتماعی و کمیته روپایی، کمیته لیوان‌چینی و کمیته پیشکسوتان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه برای عموم برنامه‌های آموزشی اجرا کردند.
عضو هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در ادامه گفت: اجرای برنامه ورزشی برای عموم و ایجاد نشاط اجتماعی باعث ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی در بین عموم مردم خواهد شد.
در این برنامه هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه سه، معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس اداره تربیت بدنی، مسئول بسیج هنرمندان فارس، کارگروه ورزش همگانی و قهرمانان و بازیکنان اسبق رشتههای مختلف ورزشی هم مهمان برنامه بودند. اجرای این برنامه به عهده کریمی، مجری صداوسیمای مرکز فارس بود و در بوستان طاووسیه واقع در بلوار سعدی برگزار شد؛ در این برنامه بیش از ۳۰ جایزه بین حاضران به قید قرعه‌کشی اهدا شد.
جعفری تأکید کرد: ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در محلات شیراز است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی