[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۰۰
  • دوره جدید

دانش‌آموزان نسبت به جنایت استکبار جهانی هوشیار باشند، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دانش‌آموزان باید برای ساختن کشوری بهتر همت کنند، از آنان خواست نسبت به جنایات استکبار جهانی که اکنون رژیم صهیونیستی را هدایت می‌کند، هوشیار باشند.
اسماعیل قزل‌سفلی در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: وقتی به پشت پرده‌های سیزده آبان و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه نگاه می‌کنیم، یک نکته واضح است که آن هم خوی استکباری است که آمریکا جنایتکار دارد. وی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: دانش‌آموزان باید برای ساختن کشوری بهتر همت کنند و نسبت به جنایات استکبار جهانی که اکنون رژیم صهیونیستی را هدایت می‌کند، هوشیار باشند و تا جایی که می‌توانند در فضای مجازی و حقیقی روشنگری کنند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ خود را در کشتار دانش‌آموزان بی‌دفاع نشان داد و امروز هم پشت صحنه و گرداننده اصلی رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند.
قزل‌سفلی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار تلاش کرده است تا خوی استکباری خود را در جای‌جای دنیا نشان داده و ردی از جنایت خود را نشان دهد.
وی با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند که مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را به شهادت برساند، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان ما با درک شرایط کشور و شرایط منطقه با تحصیل علم، با حفظ وحدت و انسجام، جنایت‌هایی را که آمریکا انجام می‌دهد، تبیین کنند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه خون‌های کودکان و زنان بی‌دفاع مردم غزه حتماً حقانیت اسلام و گروه‌های مقاومت را نشان می‌دهد، یادآور شد: ان‌شاءالله حضور به‌ هم‌ پیوسته دانش‌آموزان در چنین روز و مراسمی بتواند به استکبار جهانی نشان دهد که مردم فلسطین تنها نیستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی