[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک: تداوم پایش طرح‌های سرمایه‌گذاری، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، عضو موظف هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز اعلام کرد: تقویت و حمایت از صنایع کوچک، اولویت اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است. او با تأکید بر اینکه سیاست‌های توسعه‌ای این سازمان بر مبنای تقویت وحمایت از صنایع کوچک است، گفت: در این زمینه با اختصاص کمک به واحد‌های صنعتی و بهره‌گیری از خدمات حمایتی سازمان در راستای رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی و افزایش تولید و صادرات صنایع کوچک به عنوان اولویت‌های اصلی تلاش می‌کنیم.
سیدحسن غضنفری در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیان اینکه رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از موضوع توسعه و افزایش شهرک‌های صنعتی به سمت حمایت و تقویت از صنایع کوچک متمرکز شده است، گفت: بهبود بازار، ارتباط بین صنایع کوچک با صنایع بزرگ و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی وحفظ و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف مهم سازمان در این بخش است. عضو هیئت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: بر اساس هدف‌گذاری انجام شده، تا چهار سال آینده خدمات حمایتی صنایع کوچک در مأموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان به میزان دو برابر وضعیت فعلی افزایش می‌یابد.
غضنفری در ادامه با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های تخصصی صنفی به عنوان یک ضرورت و نیاز که در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، مورد توجه سازمان قرار گرفته است، گفت: سامان‌دهی اصناف تولیدی در قالب شهرک‌های صنفی به عنوان یک اولویت مورد تأکید است و بر اساس نیازسنجی‌ها و امکان‌سنجی در سراسر کشور در برنامه قرارگرفته است. وی ایجاد مجتمع‌های کارگاهی با هدف کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و فراهم کردن شرایط استقرار واحد‌های کوچک با سرمایه‌گذاری کمتر را از دیگر رویکردهای این سازمان در سطح شهرک‌های صنعتی سراسر کشور اعلام کرد و گفت: در این زمینه در هر استان متناسب با ظرفیت‌های موجود در آن اقدام خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به فعالیت کارگروه‌های پایش وضعیت صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی از اواخر شهریورماه گفت: رصد و پایش مداوم پیشرفت فیزیکی طرح‌های سرمایه‌گذاری و احصای مسائل و مشکلات این طرح‌ها به منظور اتخاذ تدابیر برای تسریع در راه‌اندازی آنها و نیز مشخص شدن طرح‌های راکد و بلاتکلیف و برنامه‌ریزی برای فعال کردن آنها از طریق رفع مشکلات آنها یا معرفی به سرمایه‌گذاران جدید و تأمین مالی آنها از اهداف مهم کارگروه‌های پایش است که در سطح شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی سراسر کشور به فعالیت می‌پردازد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی