[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

سند تحول بنیادین اجرایی می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، رضا مراد صحرایی در سفر به استان فارس، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه با تذکر رهبری نگاه جدیدی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گرفت.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و نگاشت مدرسه‌ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آماده شده و بعد از ۱۲ سال ردیف بودجه مستقل گذاشته شده است و ۵هزار مدرسه به صورت پایلوت مجری این سند خواهند بود.
صحرایی افزود: همه دستگاه‌ها باید در اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقش ایفا کنند و وزیر آموزش و پرورش هرساله از اقدام دستگاه‌ها گزارش خواهد داد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نگاشت حقوقی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نیز دارای ۱۸ قانون است که یکی از آنها رتبه‌بندی بود که مصوب و اجرا شد و سایر قوانین نیز باید در مجلس شورای اسلامی مصوب و اجرایی شود.
وزیر آموزش و پرورش از نگاشت رسانه‌ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و افزود: نگاشت رسانه‌ای نیز از دیگر بخش‌های سند تحول است. مردم حق دارند که از کم و کیف برنامه‌ها مطلع شوند، اما نباید تنها نکات منفی را دید.
عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم گفت: خوشبختانه افراد پذیرفته‌شده اغلب خلق و خوی معلمی دارند و ما سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب و جذب کنیم.
دکتر صحرایی گفت: نام‌گذاری دهه شهدای دانش‌آموز حرکت خوب و خلاقانه‌ای بود که از سوی استان فارس اتفاق افتاد. نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز نیز در این دیدار گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بسیار معنوی و کم‌نظیر بود.
آیت‌الله دکتر لطف‌الله دژکام با اشاره به جنگ بدر تصریح کرد: در سال گذشته دشمن به‌گونه‌ای عمل کرد که برخی فکر می‌کرد نظام رفتنی است، اما عده‌ای جانانه گفتند تا آخر پای نظام هستیم. این اتفاقات باعث دوام بیشتر نظام می‌شود.
امام‌جمعه شیراز افزود: خداوند لطفش را همواره شامل نظام جمهوری اسلامی نموده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی