[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

افزایش مصرف مخدرها در بین جوانان، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز هشدار داد: 
افزایش مصرف مخدرها در بین جوانان

دستغیب: جوانان را از خود نرانیم که با طردکردن، آنها را برای همیشه از دست خواهیم داد
به گزارش دریافتی شیرازنوین، سومین جلسه آموزش پیشگیری از اعتیاد در خانواده‌ها به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در خانه سلامت، امید و زندگانی محله ده‌پیاله و با حضور مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز، اعضای هیئت امنای خانه محله ده‌پیاله، عضو شورای شهر و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی، نماینده بهزیستی و نمایندگان شهرداری منطقه ۲ و با حضور جمع قابل‌توجهی از بانوان ساکن منطقه برگزار شد.
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز به اهمیت نقش بانوان در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره نمود و افزود: متأسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان افزایش چشم‌گیری داشته که بانوان به جهت روحیه لطیف و مهربانی که خداوند در وجودشان به ودیعه نهاده و ارتباط بیشتر جوانان با مادرانشان، می‌توانند نقش مؤثری در پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر داشته باشند.
سیدعبدالرضا دستغیب گفت: خطر در کمین خانواده‌هاست؛ پس جوانان را از خود نرانیم که با طرد کردن، آنها را برای همیشه از دست خواهیم داد.
وی به اهمیت ارتباط اولیا با معلمان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: اگر به آموزش اولیا و معلمان توجه بیشتری شود، با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.
دستغیب همچنین آسیب‌های اجتماعی را مانند زنجیره‌ای متصل دانست که پیشگیری از هرکدام می‌تواند از وقوع دیگر آسیب‌ها جلوگیری کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی