[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برگزاری همایش روز شاد دختران ورزشکار در گراش، روزنامه شیراز نوین

همایش روز شاد دختران ورزشکار گراش برای چهارمین بار با حضور چشمگیر ورزشکاران و والدین آنها در سالن ۳۰۰۰ نفری محبی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ سالن ۳۰۰۰ نفری محبی گراش میزبان رشته‌های مختلف ورزشی بود تا ورزشکاران در فضایی دوستانه و صمیمی استعدادها و توانمندی‌های خود را به رخ یکدیگر بکشند.
مراسم امسال در حالی برگزار شد که اداره ورزش و جوانان از ابتدای سال ۱۴۰۲ با استعفای خانم فعلی، معاون امور بانوان مخالفتی نداشته و فعالیت‌های امور بانوان زیر نظر مستقیم رئیس اداره برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
در ابتدای برنامه که با قرائت قرآن و سرود ملی شروع شد، تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی از روبه‌روی پیشکسوتان ورزش بانوان که زینت‌بخش همایش بودند، رژه رفتند.
اولین برنامه حرکات زیبای دختران اسکیت بود که با پرچم سه‌رنگ ایران شروع زیبایی را داشتند.
حرکات رزمی هیئت تکواندو برنامه بعدی بود و بعد از آن گروه‌های دختران نینجا و ژیمناستیک که در مجموعه سردار شهید قاسم بهادری فعالیت می‌کنند، حرکات زیبا و هیجان‌انگیزی را به صورت انفرادی و گروهی اجرا نمودند که حاضران را به وجد آورد.
یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های امسال پرش دختران کونگ‌فوکار از حلقه آتش بود که عملکرد جدیدی را در برنامه امسال ثبت کردند.
حرکات ژیم فور آل دختران ژیمناست یک کار زیبا و متفاوتی بود که باعث هیجان خاصی در سالن شد.
اجرای حرکات رزمی دختران کاراته‌کار و شکستن اجسام توسط آنها یکی دیگر از برنامه‌های جذاب همایش امسال بود.
تیم‌های والیبال و بسکتبال و هندبال دختران با حرکات خود رشته‌شان را به حاضران معرفی کردند.
فیوژن فیتنس که زیر مجموعه فیزیکال فیتنس (آمادگی جسمانی) است رشته جدیدی بود که ورزشکاران این رشته با حرکات موزون خود پایان‌بخش این روز شاد پاییزی بودند.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درباره این همایش گفت: خدا را شاکریم که توفیق نصیبمان شد تا برای چهارمین‌بار این مراسم برگزار شد و نکته جالب اینجاست که دختران مراسم را با حجاب کامل انجام دادند و جا دارد اینجا از تمامی هیئت‌های ورزشی مخصوصاً رؤسا و نایب‌رؤسای هیئت‌های ورزشی که شبانه‌روزی تلاش کردند تا زمینه برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن فراهم شود، تشکر کنم.
محسن افشار افزود: باید از گروه صوت و هیئت رزمندگان اسلام گراش و آقای حاج کریم جعفری و آقای حسین نیساری کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که اگر همکاری این دو عزیز نبود این همایش با این کیفیت برگزار نمی‌شد. همچنین از باشگاه بانوان آفتاب و وی آی پی پارسیان که از رؤسا و نایب‌رؤسا حمایت کردند، تشکر می‌کنم.
وی در پایان گفت: یک بار دیگر عاجزانه از خیران تقاضا دارم که یک درصد از کمک‌های خود را به سمت ورزش سوق دهند تا جامعه سالم، شاداب و با‌نشاط‌تری داشته باشیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی