[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سرلشکر سلامی: شکست رژیم صهیونیستی مایه آرامش جهان است، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش و امنیت جهان است، گفت: امریکا جایگاه جهانی گذشته خود را از دست داده است و برای رژیمی هزینه می‌کند که هیچ دستاوردی برای او 
ندارد.
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در جمع فرماندهان، مسئولان و مدیران نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با جهش در عرصه تحولات سیاسی و امنیتی منطقه و جهان روبه‌روست، گفت: اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، تغییر مسیر تحولات جهان، تغییر آرایش قدرت و گسترش شعاع‌های بلند انقلاب اسلامی را نوید می‌دهد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز همچون دندانی کرم‌خورده و پوسیده و از ریشه جدا شده است که زوال زودرس و پرشتاب خود را احساس می‌کند و آمریکا هم متناسب با این زوال، فروپاشی شخصیت و اعتبار خود در نگاه جهانیان را درک کرده است. در مقابل رویش‌های دل‌انگیز و وسیعی از همراهی با ارزش‌های بزرگ انقلاب ما حتی در جغرافیای تحت سیطره نظام سلطه مشاهده می‌شود.
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در حال فتح ذهن‌ها و قلب‌هاست، گفت: کرانه‌های انقلاب اسلامی در ابعاد اجتماعی و سیاسی به طرز شگفت‌انگیزی در حال گسترش است که این مهم به واسطه سازگاری شعائر انقلاب اسلامی با فطرت بشریت مورد اقبال همگان واقع و جهان‌شمول شده است و به‌هم‌پیوستگی سطوح اجتماعی در جهان مانند دریای مواجی، کشتی‌های سرگردان سیاست مستکبران را در تلاطم امواج خود قرار داده و همگان شاهد تقابل نور و ظلمت هستند.
وی با بیان اینکه امروز سرگردانی و ابهام راهبردی در رخسار و سیمای مقامات سیاسی آمریکا و کشورهای همراه با او در جنایات غزه قابل مشاهده است، گفت: آمریکایی‌ها اکنون در مسیر ضلالت که منطق و هندسه ندارد، گرفتار شده‌اند و مانند کسی عمل می‌کنند که هدف نداشته و قادر به پیدا کردن راه نیست.
سرلشکر سلامی ایمان و آگاهی را سرمایه‌ای راهگشا توصیف و خاطرنشان کرد: تحولات اخیر و واکنش مردم جهان به مظلومیت غزه نشان می‌دهد در جبهه حق، آگاهی و ایمان سرلوحه اقدامات قرار دارد؛ در حالی که دشمنان ما فاقد راهبرد و سیاست هستند و این عرصه تقابل حق و باطل به وسعت جغرافیای زمین است که در غزه نمود یافته است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در طول تاریخ هیچ‌گاه آمریکا این‌گونه منزوی نبوده است، اظهار کرد: آمریکا امروز جایگاه جهانی گذشته خود را از دست داده و برای رژیمی هزینه می‌کند که هیچ دستاوردی برای او ندارد و این نتیجه فقدان حکمت در هیئت حاکمه آمریکایی‌هاست.
سرلشکر سلامی تأکید کرد: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش و امنیت جهان است.
در پایان این مراسم، با حضور فرمانده کل سپاه، نماینده ولی‌فقیه در سپاه و مسئولان اشراف فرماندهی کل قوا، برگزیدگان سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه معرفی و با اهدای لوح از آنان تقدیر به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی