[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

بازآفرینی چوگیا الگوی ملی شد ، روزنامه شیراز نوین


 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در محله چوگیای شیراز حرکت بسیار ارزشمندی انجام شده و باید الگوی بازآفرینی در کل کشور شود. دومین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی عملکرد اقدامات مرتبط با بازآفرینی شهری که با حضور محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد،‌ از اقدامات ارزشمند و ارزنده اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به جهت حمایت از احداث ۶۶۵ واحد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استان فارس که در سفر ماه گذشته هیئت دولت به این استان افتتاح شد و به بهره‌‌برداری رسید، قدردانی و تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس بیان کرد: در این سفر، پروژه ۲۴واحدی حاصل از تجمیع ۶ پلاک فرسوده در محله چوگیای شهر شیراز به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس‌جمهور به عنوان نمونه ۶۶۵ واحد نوسازی شده مسکن در استان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید که نشانه همکاری خوب یک دفتر تسهیلگری با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شهرداری شیراز بود.
آئینی با بیان اینکه محله چوگیای شیراز چهره نوساز به خود گرفته و از حالت فرسودگی خارج شده است، گفت: حرکت‌ بسیار ارزشمندی در محله چوگیا اتفاق افتاده است؛ شبیه آنچه در محله جولان همدان رخ داده و تمامی محلات فرسوده در سطح کشور با الگوبرداری از آن در این مسیر حرکت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی