[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

اعطای نشان اهدای عضو به شهردار شیراز ، روزنامه شیراز نوین

در نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا در شیراز صورت گرفت؛
 اعطای نشان اهدای عضو به شهردار شیراز 

شهردار شیراز با بیان اینکه کاری که پزشکان انجام می‌دهند، فراتر از عشق بوده و واژه‌ای درخور آنها پیدا نمی‌شود، گفت: پزشکان از سیره ابوعلی سینا الگوبرداری می‌کنند.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جمع میهمانان داخل و خارج کشور در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا، به ویژگی‌های شیراز، این شهر کهن پرداخت و اظهار کرد: شیراز، شهری کهن، تاریخی، شهر حافظ و سعدی و شهر امامزادگان و سومین حرم اهل‌بیت(ع)، از قدمت ۶هزار و ۵۰۰ساله تاریخی برخوردار بوده و در ۴ دوره پایتخت سیاسی بوده که از این دوران به‌ویژه آخرین دوره سیاسی، آثار فرهنگی و تاریخی بسیار به‌جا مانده است.
او در ادامه با بیان اینکه کاری که پزشکان انجام می‌دهند، فراتر از عشق بوده و واژه‌ای درخور آنها پیدا نمی‌شود، گفت: پزشکان از سیره ابوعلی سینا الگوبرداری می‌کنند و سیدعلی ملک‌حسینی به‌عنوان استاد نام‌آور و پدر پیوند کبد ایران نیز از این سیره الگوبرداری می‌کند‌. او از برگزاری چنین کنگره‌ای قدردانی و بر اهدای عضو به‌عنوان یک کار انسانی تأکید کرد.
بنا بر این گزارش، در این گردهمایی، پدر پیوند کبد ایران، نشان اهدای عضو را به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز محمود صفایی و سیده مریم حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حاضر در این جلسه اعطا کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی