[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

استقبال مهندسان از تورهای شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری، میزبان مهندسان بود که مورد توجه این قشر تخصصی واقع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اشاره به برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت در این هفته میزبان قشر مهندسان بود.
او بیان کرد: ایستگاه‌های مترو رحمت و دولت و پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح «احمد بن موسی(ع)- نواب صفوی- کمربندی» و «قائم- رحمت» مورد بازدید مهندسان قرار گرفت که مورد استقبال و توجه این قشر تخصصی بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز عنوان کرد: قشر مهندسان در رشته‌های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.
جاویدی افزود: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با قشر مهندسی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای این قشر باشد. سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود. جاویدی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی