[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

لیگ دسته سوم فوتبال کشور شروع خوب سبزپوشان شیرازی، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور از روز سه‌شنبه، ۱۶ آبان آغاز شد.
در یکی از دیدارهای برگزارشده، یکی از سه نماینده شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر میزبان تیم سپاهان بیرجند بود و در پایان با دو گل به پیروزی دست یافت.
گل‌های این مسابقه را محمد پیرمرادی در دقایق ۲۰ و ۳۰ نیمه نخست به ثمر رساند. در نیمه دوم نماینده استان خراسان جنوبی، بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست به گل برسد و فصل را با شکست آغاز کرد.
از نکات قابل ذکر این مسابقه می‌توان به چند توقف طولانی در بازی به علت اعتراض تیم‌ها به نحوه قضاوت داوران مسابقه و همچنین مصدومیت دروازه‌بان اشاره کرد که باعث اعلام ۱۳ دقیقه وقت تلف‌شده در پایان مسابقه شد.
ایمان سبز با ثبت این پیروزی دوگُله، فعلاً در رتبه دوم جدول ۱۲تیمی گروه شش قرار دارد. پرسپولیس شیراز، عقاب شیراز، زاگرس جنوبی فیروزآباد، انقلاب نوین کازرون، ارشادنوین گله‌دار و ستارگان آباده، دیگر تیم‌های استان فارس در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.
به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور در مرحله نخست در ۶ گروه ۱۲، ۱۳ یا ۱۴ تیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ سه راه پیدا می‌کنند و تیم‌هایی که در رتبه‌های ششم به پایین قرار بگیرند، به لیگ استان‌های خود سقوط خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی