[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تقدیر پدر پیوند کبد ایران از مدیران برق منطقه‌ای فارس، روزنامه شیراز نوین

تقدیر پدر پیوند کبد ایران از مدیران برق منطقه‌ای فارس

یدالله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و محمد حیب آگهی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات این شرکت در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی انجمن پیوند اعضای ایران مورد تقدیر قرار گرفتند. 
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس، در لوح تقدیری که از طرف دکتر سید علی ملک‌حسینی پدر پیوند کبد ایران و مدیر عامل مرکز بیمارستانی و دانشگاهی ابوعلی سینا خطاب به حقیقی صادر شد، آمده است: جناب آقای مهندس یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، شکر و سپاس خداوندی را سزاست که به ما توفیق داد که نهمین کنگره بین‌المللی انجمن پیوند اعضای ایران را در مجتمع دانشگاهی ابوعلی سینا در شهر صدرا برگزار کنیم.
در این کنگره بزرگ علمی کم‌نظیر بیش از هفتاد شرکت‌کننده و سخنران خارجی و بیش از چهارصد شرکت‌کننده و سخنران داخلی حضور داشتند. در کنار این گردهمایی علمی پربار جشن زندگی برای اهدای عضو از مرگ قلبی هم با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار گردید. این دستاورد فوق‌العاده آن هم در سخت‌ترین شرایط حاکم بر منطقه خاورمیانه نتیجه عملی و همیاری برادران و خواهران دلسوز و بااخلاص بود که با تمام امکانات موجود به یاری برگزارکنندگان این رویداد تاریخی شتافتند. به پاس این تلاش صادقانه و عمل انسان‌دوستانه از خدمات جنابعالی تقدیر به عمل می‌آید. 
همچنین دکتر ملک‌حسینی در لوح تقدیر دیگری از همراهی محمد حیب آگهی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای فارس در برگزاری این کنگره نقدیر کرد. لازم به ذکر است آیین گرامیداشت و تجلیل از ایثار خانواده‌های اهداکننده عضو، با نام «جشن زندگی» در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا و در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا برگزار شد. جشن زندگی در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا، با حضور خانواده‌های اهداکننده عضو و اهداگیرندگان عضو برگزار شد. مدیرعامل بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا و پدر پیوند کبد ایران در این جشن، زیباترین کار در دنیا را اهدای عضو برای زندگی دوباره بیماران نیازمند عنوان 
کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی