[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

دیدار اعضای هیئت بورد آلرژی و ایمونولوژی بالینی کشور با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، روزنامه شیراز نوین

اعضای هیئت بورد آلرژی و ایمونولوژی بالینی کشور ضمن دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در زمینه حوزه آلرژی و ایمونولوژی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در دیدار با اعضای هیئت بورد آلرژی و ایمونولوژی بالینی کشور، با اشاره به فعالیت‌های بخش کودکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این بخش را از بخش‌های مهم و ستون محکمی در حوزه آموزش برای مجموعه دانشگاه عنوان کرد که اساتید این گروه آموزشی نیز با تمام وجود در تمام شرایط از جمله دوران کرونا با نظم و انضباط مثال‌زدنی فعالیت داشتند.  
دکتر «سیدوحید حسینی» با اشاره به این موضوع که رتبه های برتر بورد امسال گروه کودکان از شیراز بوده‌اند، گروه آموزشی کودکان دانشگاه را از سرمایه‌های دانشگاه عنوان کرد و حضور اعضای هیئت بورد آلرژی و ایمونولوژی بالینی کشور برای بررسی و اعتباربخشی عملکرد دانشگاه در این حوزه را سبب ارتقا، پیشرفت و ارائه خدمت بهتر به مردم برشمرد.
اعضای هیئت بورد آلرژی و ایمونولوژی بالینی کشور نیز در این دیدار با اشاره به بازدید انجام شده از بخش آلرژی و ایمونولوژی بالینی، اختصاص فضاهای آموزشی و پژوهشی در کنار توجه به رشته‌های بالینی را قابل توجه و تقدیر دانستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی