[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

۴۵ کیلوگرم هروئین و تریاک در کوه‌چنار، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 745 کیلو مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان «کوه‌چنار» خبر داد.
سردار «یوسف ملک‌زاده» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی کوه‌چنار از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: مأموران انتظامی به محور مواصلاتی «شیراز- کوه‌چنار» اعزام شدند و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی کردند و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون 695 کیلو تریاک و 50 کیلوگرم هروئین کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با قاچاقچیان از مأموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی