[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

محمدرضا به MMA نمی‌رود، روزنامه شیراز نوین

مربی قهرمان شیرازی جهان و المپیک، خبر ورود گرایی به رشته خطرناک رزمی را تکذیب کرد.
به گزارش ایسنا، اواخر هفته گذشته بود که محمدرضا گرایی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان، تصاویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که از حضور وی در قفس فلزی رشته ورزشی MMA خبر می‌إداد. گرایی همراه با این تصاویر، عبارت «همیشه به دنبال چالش‌های جدید» را نیز منتشر کرد.
در پی انتشار این پست اینستاگرامی، یکی از وب سایت‌های ورزشی کشور در مطلبی کوتاه از احتمال جدی حضور وی در این رشته رزمی که یکی از خطرناک‌ترین رشته‌های این بخش محسوب می‌شود، نوشت.؛در بخشی از این مطلب که با واکنش‌هایی منفی از سوی مخاطبان نیز مواجه شد، اشاره شده بود که موضوع حضور گرایی در رشته  MMA، در شرایطی جدی به نظر می‌رسد که در زیر این پست، پویا رحمانی، کشتی‌گیر سابق ایران که در حال حاضر در این رشته فعالیت دارد نیز به گرایی بابت حضور در MMA خوشامد گفته است. محمدرضا گرایی ماه گذشته در مسابقات جهانی بلگراد با ارائه نمایشی دور از انتظار به مدال برنز رسید و موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.
در این خصوص، مربی محمدرضا گرایی در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا، این خبر را صرفاً یک شایعه دانست؛ رحیم گیوی گفت: چنین چیزی به هیچ‌عنوان صحت ندارد و حضور گرایی در قفس فلزی تنها در حد یک تمرین ساده بوده است.
در ادامه، رئیس هیئت کشتی استان فارس نیز این خبر را تکذیب کرد.
گفتنی است، هنرهای رزمی ترکیبی MMA، یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند در آن از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، لگد، ضربه با سر، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل و خفه کردن استفاده کنند.
رشتهMMA  برای نخستین بار در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ توسط وزارت ورزش و جوانان، مجوز رسمی فعالیت گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی