[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

تسریع در پروژه ۷۴واحدی نهضت ملی مسکن شهرک غدیر صفاشهر ، روزنامه شیراز نوین

سجادیان کارشناس طرح نهضت ملی مسکن از پروژه ۷۴واحدی فاز دو شهرک غدیر صفاشهر شهرستان خرم‌بید بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، بهرام دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌بید، در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پروژه ۷۴واحدی نهضت ملی مسکن شهرک غدیر با شتاب خوبی در حال اجراست، گفت: عملیات ایجاد زیرساخت و فونداسیون این طرح به سرانجام رسید و کار اجرای اسکلت‌های واحد‌های مسکونی آغاز می‌شود.
دوستی روشن با اشاره به اینکه شهرهای قادرآباد و صفاشهر در این شهرستان ظرفیت‌های مناسب برای احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن دارند، افزود: بیش از 2هزار و 100 نفر در صفاشهر و بیش از یک‌هزار و 600 نفر در قادرآباد متقاضی مسکن ملی هستند و کار ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌بید خاطرنشان کرد: دولت با تأمین زمین و تسهیلگری در اعطای وام‌های مناسب، زمینه را برای کاهش قیمت تمام شده واحد‌های نهضت ملی مسکن فراهم کرده است.
بهرام دوستی روشن در ادامه، تأمین مسکن شهری در قالب نهضت ملی مسکن و اجرای توسعه و محرومیت‌زدایی در روستاها را دو رویکرد اصلی بنیاد مسکن در این شهرستان دانست و به برخی از شاخص‌های توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مطالعه و بررسی در زمینه تشخیص و تعیین نیازمندی‌های مسکن محرومان اعم از روستایی و شهری و فراهم آوردن موجبات اجرای آن با مشارکت و همکاری و خودیاری مردم و دستگاه‌های مختلف از جمله کارکردهای اصلی بنیاد مسکن در این شهرستان است.
دوستی روشن به تهیه طرح مجتمع‌های زیستی و واحد‌های مسکونی ارزان‌قیمت و اجرای آنها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تهیه زمین موردنیاز طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد و آماده‌سازی آنها، کمک در جهت تأمین مصالح ساختمانی از طریق تولید و تهیه و توزیع، نظارت بر پرداخت و مصرف وام‌های قرض‌الحسنه مسکن روستایی که از محل منابع مالی و سیستم بانکی تأمین می‌شود، تهیه طرح‌های هادی و اصلاح معابر در روستاها با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و اجرای آن با مشارکت مردم از محل اعتبارات مصوب از دیگر کارکردهای اصلی بنیاد مسکن است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی