[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برگزاری جلسه شهردار منطقه ۲ با هیئت‌امنای فاز ۲ مجتمع بنکداران شیراز ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، در راستای بررسی مسائل و مشکلات خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی فاز ۲ مجتمع بنکداران شیراز، جلسه ای با حضور شهردار و معاونان منطقه 2 و هیئت‌امنای فاز ۲ مجتمع بنکداران برگزار شد.
در این نشست در زمینه آسفالت شریان اصلی و فرعی معابر موجود، مقرر گردید پس از انجام زیرساخت‌های مورد نیاز و اجرای انشعابات لازم (خط گاز، آب و مخابرات و...) توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و انجام آزمایش‌های حوزه‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه 2، برابر ضوابط و مقررات، منطقه نسبت به آسفالت اقدام نماید. 
یکی دیگر از دستورکارهای جلسه این بود که معاونت خدمات شهری منطقه ظرف مدت یک ماه، نسبت به پاک‌سازی و جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در محدوده موردنظر اقدام نماید و همچنین مجتمع بنکداران موظف گردید نسبت به اطلاع‌رسانی به اهالی و ساکنان که از دپو ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در محل مورد نظر جلوگیری نمایند. 
مقرر گردید در راستای روان‌سازی ترافیک در ورودی مجتمع به خیابان دریانورد، مشکل ترافیکی موجود نیز برطرف گردد (ملک متعلق به شهرداری شیراز به معبر تبدیل شود). 
از دیگر مواردی که در این جلسه در زمینه فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، صدور پروانه جهت ساخت ساختمان فرهنگی و مذهبی بود که مقرر گردید پس از انجام تمهیدات لازم و تشریفات قانونی توسط هیئت‌امنای مجموعه، منطقه نسبت به پیگیری و صدور پروانه جهت ساخت اقدام نماید. 
در پایان، پس از بررسی مسائل و مشکلات، صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و به امضا و تأیید حاضران در جلسه رسید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی