[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

طرز تهیه هات داگ، روزنامه شیراز نوین

هات داگ یکی از انواع ساندویچ های بین‌المللی و بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است، برای مشاهده این آموزش آشپزی فوری در ادامه با ما همراه باشید:
 
 مواد لازم برای 4 نفر
سوسیس هات داگ: ۴ عدد
پنیر پیتزا: ۱۰۰ گرم
نان باگت: ۴ عدد
قارچ: ۲۰۰ گرم
گوجه‌فرنگی(اختیاری): ۲ عدد
خیارشور(اختیاری): ۸ عدد
سس فرانسوی: ۲ قاشق غذاخوری
روغن و آویشن: به مقدار کافی 

 طرز تهیه
 مرحله اول
ابتدا روی سوسیس‌ها به صورت مارپیچ با یک کارد تیز برش ایجاد می‌کنیم تا زمان سرخ کردن مغزپخت شوند. حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می‌دهیم و باید به اندازه‌ای روغن داخل تابه بریزیم که هات داگ‌ها داخل روغن شناور باشند.
 مرحله دوم
با این روش هات داگ‌ها پفکی و بزرگ می‌شوند، ولی چون ریختن این اندازه روغن به صرفه نیست، می‌توانید هات داگ‌ها را به صورت معمولی در روغن کم سرخ کنید. پس از اینکه هات داگ سرخ شد، چند قطره آب داخل تابه می‌اندازیم و در آن را می‌گذاریم تا بخار ایجاد شود.
 مرحله سوم
با این کار هات داگ ما حجیم و مثل هات داگ‌های خیابانی پفکی می‌شود. حالا داخل نان‌های باگت مقداری سس فرانسوی یا هر نوع سس دیگری به دل‌خواه می‌زنیم و سوسیس هات داگ سرخ‌شده را داخل نان قرار می‌دهیم.
 مرحله چهارم
داخل ساندویچ هات داگ به‌جز سوسیس و سس چیز دیگری وجود ندارد، اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید مقداری گوجه‌فرنگی و خیارشور خردشده به همراه چیپس سیب‌زمینی خلالی نیز داخل ساندویچ خود قرار دهید.
 مرحله پنجم
حالا ساندویچ ما آماده است و باید قارچ و پنیر را حاضر کنیم؛ ابتدا قارچ را خرد می‌کنیم و به همراه کمی روغن تفت می‌دهیم تا آب اضافی آن تبخیر شود، سپس پنیر را اضافه کرده و کمی تفت می‌دهیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود.
 مرحله ششم
حالا قارچ و پنیر را داخل نان باگت روی هات داگ می‌ریزیم و ساندویچ را به صورت داغ سرو می‌کنیم؛ البته اگر می‌خواهید هات داگ را به روش تنوری سرو کنید باید قارچ را تفت دهید و به همراه پنیر روی ساندویچ بریزید.
 مرحله هفتم
ساندویچ هات داگ آماده‌شده را به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهیم تا پینر ذوب شود، سپس گریل را چند دقیقه روشن می‌کنیم تا پنیر روی ساندویچ طلایی شود، حالا آن را سرو می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی