[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

تولیدکنندگان امنیت همیشه در کنار مردم هستند، روزنامه شیراز نوین

فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه:
تولیدکنندگان امنیت همیشه در کنار مردم هستند

سردار رستگار: برخی از اقدامات یگان از جمله کشفیات در ورودی اماکن قضایی چشمگیر است

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه با اشاره به اهمیت همکاری نیروهای امنیتی گفت: تولیدکنندگان امنیت با تشریک مساعی همیشه در کنار مردم هستند. سردار رضا رستگار در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت دادگستری فارس، ضمن تقدیر از عملکرد هوشمندانه فرمانده سابق این یگان در استان فارس، به تشریح سختی‌های پذیرش این مسئولیت پرداخت و بر جدیت، انضباط فردی و جمعی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در مواجهه با مراجعان تأکید کرد.
فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه با اشاره به اهداف و برنامه‌های یگان حفاظت قوه قضائیه گفت: این یگان از سال ۱۳۹۲ تشکیل شده است و از حیث موفقیت در انجام مأموریت‎‌ها، وظایف و رسالت‌های سازمانی در زمره برترین یگان‌های سازمانی در کشور قرار دارد. وی با بیان اینکه علی‌رغم کمبود در حوزه‌هایی از جمله نیروی انسانی و تجهیزات همواره صحت عمل و موفقیت در مأموریت‌ها را محور کار قرار داده‌ایم، افزود: برخی از اقدامات یگان از جمله کشفیات در ورودی اماکن قضایی چشمگیر است.
فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه وجود حمایت‌های مدیر ارشد قضایی و فرمانده انتظامی استان از نیروهای یگان حفاظت را مایه دلگرمی و انگیزه آنان در انجام دقیق وظایف محوله ارزیابی کرد و گفت: تولیدکنندگان امنیت با تشریک مساعی همیشه در کنار مردم هستند. رئیس‌کل دادگستری فارس نیز در این مراسم با اشاره به تلاش نیروهای این یگان در تأمین امنیت و ایجاد بستر امن برای انجام امور قضایی گفت: توجه به مقوله امنیت از اولویت‌های دستگاه قضایی است و زمانی برنامه مراجع قضایی به خوبی اجرا و اهداف آن محقق می‌شود که یکی از اصلی‌ترین شرایط آن یعنی فضای امن و آرام و مساعد جهت ارائه خدمات قضایی ایجاد شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه اولین مواجهه مراجعان به دادگستری و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه با مأموران یگان حفاظت است، گفت: لزوم رعایت مبانی اخلاقی و شأن و منزلت مراجعان ضروری بوده و لازم است در دوره‌های آموزشی مختلف در فواصل زمانی مناسب این اصول مرور و یادآوری شود.
وی موضوع تجهیز مبادی ورود و خروج مراجعان به سیستم‌های الکترونیک و سامانه‌های ثبت تردد را مورد تأکید قرار داد و افزود: این امکانات زمینه اجرای بهتر اهداف تعیین شده در برنامه‌های تکریم ارباب رجوع را فراهم می‌کند.
موسوی بیان کرد: نگاه نیروهای یگان حفاظت اعم از کادر و نیروهای وظیفه علاوه بر صیانت از اماکن قضایی، صیانت از شأن و جایگاه دستگاه قضایی باشد که اصلی‌ترین مصداق آن مواجهه محترمانه و به‌دور از هرگونه تنش با ارباب‌رجوع و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای است.
در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ محمد رسایی فرمانده سابق یگان حفاظت دادگستری فارس، سرهنگ علیرضا مالکی به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی